Eerste Datejust (servicegeschiedenis?)

Ik kan er geen vinden bij avw maar hier iets vergelijkbaars:

Goedkoper model (geen witgouden fluted bezel) en 500 euro duurder dan die hier op HF.

Dus is wel veel meer :wink:

Is dat zo? Ik meen dat ook DJ’s slachtoffer lijken te worden van kunstmatige schaarste

Mss moet je eens bellen naar Tensen in Antwerpen om te vragen wat zij hebben van 36 en 41.

36 hebben ze zeker nog, 41 hmmm, dat durf ik niet te zeggen.

heb net nog een 34 gekocht voor mijn vrouw daar en ze heeft daar ook een paar 36’ers gepast, (maandje geleden), daarom dat ik weet dat er nog waren.

gr
J.

2 likes

Haha, een gevalletje van jezelf een steeds groter budget aanpraten? Gewoon lekker doen joh!
Als ik er goed over nadenk wil ik toch wel echt de 16234. Ik wil namelijk toch wel iets uit mijn geboortejaar. Plus, die 16234 heb ik ook niet voor niks het hele spaarproces in mn achterhoofd gehad. En ik kan je vertellen dat dat proces, als arme student zijnde, niet van korte duur was!:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Precies. Veelal gewoon niks aan gedaan. Laat maar stuklopen over een paar jaar…

Als iets trouwens geserviced wordt aangeboden en ik koop het;

1. gaat ie op de Timegrapher ter controle;
  2. ga ik er vanuit dat een beurt nodig is;
  3. leert de praktijk dat een beetje reguleren meestal als service is gezien en dat het helemaal niet goed is qua beat error en/of amplitude.

Gewoon een gevalletje van niet weten wat mij het meeste aanspreekt, los van de prijs. :wink:
En zoveel is het verschil soms niet en dan ben ik misschien wel bereid om die 1000 meer te betalen.
Maar zoals ik zeg ā€œik ben er nog niet uitā€ dus het kan zomaar een 1601 worden.

1 like

Heren!

Kleine update: een half uur geleden heb ik de DJ uit de advertentie van Joep gekocht. Ben er ontzettend blij mee! Een rolex op mijn 21e… Er gaan verschillende gevoelens door me heen… Maar bovenal blijdschap!

Ik wil iedereen hier bedanken voor de adviezen!

Roy

19 likes

Wat een mooi horloge en leuk nieuws, zo vraag je wat in een forum en opeens loop je te glunderen met je rolex om. Genieten maar

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ken het gevoel als mede student :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

21 clubje!

3 likes

Topper, goede koop! @joepb is een topper die goed voor zijn horloges zorgt!

2 likes