Ik heb de nieuwe band maar een paar keer gedragen - van mijn vorige exemplaar, uit '99. Dat zag er op mijn pols niet uit, en ik vond 'm ook best zwaar. Ook daar al snel een 1171/633 op gezet. Dat lukte toen nog - vintage - voor 100 euro.
Kijk aan, dat zijn nog eens leuke prijzen! Maar voor een huidige 1171/633 band zeg je naar de AD gaan?
Ik zou gaan voor de Speedmaster als het voorlopig een 1 piece collectie wordt. Je kunt met de Speedmaster eindeloos swappen met banden en past overal goed bij (sportief en sjiek).
Ik zou gaan voor een Omega Aqua Terra
Beslist. Gek genoeg zijn ze online en op eBay duurder.
Toe maar, joh… …en wat zijn jouw horologische bijdragen aan het forum, verder?
Bandje kun je 'm nog wel aan helpen toch?
Komt nog denk ik, hij is pas 5 dagen lid
Automaatje is wel lekker toch?
Alleen jammer dat de subregisters wat ver weg staan.
@Jeroen_S riep het wellicht voor de grap maar ik zou ook altijd voor een Aqua Terra gaan, dan heb je de alleskunner (zwemmen, vrije tijd, overhemdje) in prachtig formaat. Op z’n zachts gezegd ben ik dan ook geen Seamaster fan (de enige op het forum volgens mij) dus mijn tweede keuze zou een speedy zijn. Maar moet het Omega zijn?
Dat niet persé maar daar viel mn oog op heb ook nog naar breitling gekeken of tag heuer
Was absoluut geen grap. Ik ben al een tijdje aant kijken voor een AT. En heb ze nu drie keer gepast…
Waarschijnlijk wordt het deze.
Of met rubber ( die wil ik erbij kopen )
Heb zowel de Moonwatch als de SMP als de AT en moet toch eerlijk zeggen dat ik dr AT als alleskunner en allespasser en alleswhatever toch de mooiste vind. Als je vaker van bandje gaat wisselen is de Speedy het meest veelzijdig. De SMP vind ik qua lijn / horloge gewoon het mooist.
En het leuke is dat ik dus met een advies begon die nu weer zelf onderuit gehaald heb. Gewoon doen. Toen ik 30 was gaf ik nog geen 3-5k aan horloges uit dus mooi begin en zolang je voor Omega gaat en Rolex lekker links laat liggen is het altijd goed?
! Hahaha
RIO says hello
Wat vinden jullie van breitling?
Volgens mij pak je de aanschaf van een horloge verkeerd aan.
Meestal heb je meer lol als je zelf een horloge kiest, in plaats van anonieme mensen op een forum laten kiezen.
Mijn keuze ligt al vast alleen zie hier niet veel over breitling dus dacht ik vraag het eens
Nou… of dat uurwerk zo’n feestje is, daar kun je over debatteren.
De basis 2892 is prima, maar de DD module erop…
I know. Daar lees/hoor je spookverhalen over.
Ongetwijfeld is het een rommel uurwerk.
Ik vind hem ook niet zo mooi als de reguliere speedmaster, vanwege de plaatsing van de subregisters.
Ik vind alleen het wel karig dat omega in 2020 de reguliere speedmaster professional nog steeds als manual wind, en spatwaterdicht uitbrengt.
Het is op zich prima spul, maar onderdelenvoorziening is non existent…