Uniek/ goed verhaal -> goede marketing -> gewild -> iconisch -> nog gewilder -> nog meer marketing -> veelbesproken/ veel gezien -> te veel gezien -> saai… zoiets? Zit op zich zeker wat in…
Ik hou van mooie verhalen, dus ga goed op die modellen. Als je nog een ander mooi verhaal hebt, houd ik me aanbevolen
Mijn eerste was destijds een Seamaster. Nog steeds super blij mee. Onlangs een originele Omega NATO band op laten zetten. Staat em prima! Trouwens beide klokken zijn klassiekers dus altijd goede keuze. Succes met afweging.
Wat is jouw definitie van “dunne polsen”. 15 cm? 16 cm? Daarnaast ligt het ook flink aan hoe jouw pols eruit ziet, voornamelijk of je een platte of ronde pols hebt. Ik zou gewoon een Omega AD binnenlopen waar ze beide modellen hebben en ze gewoonweg gaan passen. Dan heb je een goed beeld hoe ze staan en zie je ze ook in het echt.
Mijn pols is 17,5 cm (niet plat). De Seamaster (SMPc) is 41 mm, de Speedmaster (Automatic Silver) is 39 mm en beide dragen echt perfect. Ik heb ook grotere horloges gehad, maar de 41 mm van de Seamaster is nu voor mij het maximum.