mitch
8 juni 2023 om 18:17
1
Na een aantal prachtige Seiko’s verzameld te hebben ben ik me gaan oriënteren op mijn eerste horloge in het hogere segment. Met veel twijfel een bezoek gebracht aan de lokale juwelier en het een en ander gepast…
Gelukkig was het liefde op het eerste gezicht en heb ik veel geduld
Laat het wachten beginnen…
49 likes
Welke van de 7 is het geworden of gewoon 7 x verliefd??
13 likes
mitch
8 juni 2023 om 18:20
3
De laatste, vandaar het geduld
5 likes
Donar
8 juni 2023 om 18:21
5
Dat je kon bestellen is al heel wat…
1 like
Geloof dat Explorer 1 gewoon wel te bestellen is inmiddels hoor
Maar gefeliciteerd! Goede keuze!
Ah! Je bent nu dus in blijde verwachting. Gefeliciteerd met de nog net niet NA.
mitch
8 juni 2023 om 18:24
9
Nee dat zal vast nog even duren. Voorpret is overigens een groot goed.
1 like
Gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik die aqua terra ook wel heel mooi vind staan . Geniet van je mooie aanwinst
3 likes
mitch
8 juni 2023 om 18:36
12
Klopt zeker, de band vond ik echter wat minder kwalitatief. Maar absoluut een mooi horloge ja.
Farfal
8 juni 2023 om 18:36
13
Gefeliciteerd.
Mijn keuze zou gaan naar de speedy.
Gefeliciteerd! Wat je keuze ook is geworden, je bent niet over één nacht ijs gegaan en dat is wel belangrijk in deze prijsklasse.
Ik wens je er veel plezier mee voor vele jaren. Persoonlijk vind ik nr. 4 de mooiste maar over smaak valt niet te twisten.
mitch
8 juni 2023 om 18:44
15
Nee zeker niet, daarnaast ga ik denk ik ook voor een redelijk veilige/tijdloze keuze. In ieder geval een goed startpunt.
1 like
Mee eens, zelf vind ik nr. 4 en 7 het meest tijdloos en ook passend bij de meeste kleding stijlen en situaties. Erg universele modellen.
Sportief maar ook netjes, geen duiker maar je kunt er wel mee zwemmen. Mooi maar niet te opvallend.
Als ik dit rijtje zie, had je geen verkeerde keuze kunnen maken
Gefeliciteerd en veel plezier zodra je hem kan ophalen!
2 likes
pasd
8 juni 2023 om 19:30
18
Goede keuze maar die Seamaster 300 is toch ook een beauty.
2 likes
mitch
8 juni 2023 om 20:32
19
Ja erg mooi maar geen liefde op het eerste gezicht. Het had wel de keuze van mijn vrouw kunnen zijn overigens.
1 like
mitch
8 juni 2023 om 20:34
20
Precies, en dat is exact wat ik nu zoek. Iets wat niet te opvallend is en overal bij kan. Het vorige model aqua terra is misschien nog net wat mooier dan deze overigens.
2 likes