Prachtige NA van een heel mooi merk. Veel plezier er van en mee
Mooi ding man.
Goeie keuze. Gefeliciteerd
Super kerel! Tof horloge wat voor altijd mee kan gaan 
Wat heb je nu aan invoer/shipping moeten betalen (in verhouding tot de aanschafwaarde).
Komt dit in de buurt?
De Seastar, mooi hoor. De bezel lijkt op de foto wel heel erg blauw, maar ik geloof dat het in het echt meevalt. Hij oogt er sowieso wat meer zomers door
.
Enjoy!
Het komt inderdaad wel aardig in de buurt. Ik heb invoerrechten en btw moeten betalen, wel iets minder dan 1.28, ongeveer 1.24.
Het is tenslotte ook de blauwe versie haha
. De foto komt wel aardig overeen met hoe hij er in het echt uit ziet. Het ligt voornamelijk aan het licht.
Mede door jouw suggestie was ik al vrij snel bij dit horloge uitgekomen, dus bedankt daarvoor en ik zal er zeker nog veel plezier van hebben!
Leuk te horen. Ik heb zelf op het punt gestaan om er een te kopen, ik vind ze mooi en behoorlijke keuze in configuraties.
Daar heb je wel een punt 

Van deze Tissot vind ik de dikke wijzers lekker gaaf. Fijne lume ook. Lijkt me een prima 1e koop!