Eerste horloge kopen?

Ik wil iedereen bedanken voor het helpen met het uitzoeken van mijn eerste horloge. Ik heb door middel van de suggesties besloten om de Seastar 1000 Powermatic 80 van Tissot te kopen (via Jomashop). Het pakketje is optijd en zonder problemen aangekomen. Ik draag het horloge nu al een aantal weken en hij bevalt zeer goed. Kortom ik ben er heel blij mee. Nogmaals bedankt iedereen!

Op naar de volgende :wink:

17 likes

Prachtige NA van een heel mooi merk. Veel plezier er van en mee

1 like

Mooi ding man.
Goeie keuze. Gefeliciteerd

1 like

Super kerel! Tof horloge wat voor altijd mee kan gaan :+1:

1 like

Wat heb je nu aan invoer/shipping moeten betalen (in verhouding tot de aanschafwaarde).

Komt dit in de buurt?

De Seastar, mooi hoor. De bezel lijkt op de foto wel heel erg blauw, maar ik geloof dat het in het echt meevalt. Hij oogt er sowieso wat meer zomers door :+1:.

Enjoy!

1 like

Het komt inderdaad wel aardig in de buurt. Ik heb invoerrechten en btw moeten betalen, wel iets minder dan 1.28, ongeveer 1.24.

Het is tenslotte ook de blauwe versie haha :grin:. De foto komt wel aardig overeen met hoe hij er in het echt uit ziet. Het ligt voornamelijk aan het licht.
Mede door jouw suggestie was ik al vrij snel bij dit horloge uitgekomen, dus bedankt daarvoor en ik zal er zeker nog veel plezier van hebben!

1 like

Leuk te horen. Ik heb zelf op het punt gestaan om er een te kopen, ik vind ze mooi en behoorlijke keuze in configuraties.

Daar heb je wel een punt :joy::joy:

Van deze Tissot vind ik de dikke wijzers lekker gaaf. Fijne lume ook. Lijkt me een prima 1e koop!

1 like