Eerste horloge, toen begon de ellende het vervolg.

Mooi verhaal, ik zal er -als forum newby- lering uit trekken. :slight_smile:

1 like

Mooi herkenbaar verhaal Ferry.
Alle begin is moeilijk maar met vallen en opstaan leren we van onze fouten.
Ik moet zelf aan de handrem trekken want inmiddels de 50 stuks gepasseerd.
Het is een aanstekelijke en verslavend hobby geworden.
Het wordt tijd dat er een middeltje voor uitgevonden werd. :+1: :rofl:

2 likes

Haha, nee joh het is een virus :wink:. Aan corona raakte je toch ook niet verslaafd maar werd je mee besmet :laughing:

1 like

Dank voor het delen van je interessante verhaal!

1 like

Fijn leesvoer. Van je eerste stappen naar het oprechte, open hart van een tijdloos verslaafde horlogefanaat. Kennelijk is mijn start niet zo tumultueus geweest dat ik PB’tjes van je heb gekregen. Dat stelt mij dan weer gerust :wink:. Dank daarvoor :face_with_hand_over_mouth:. Veel plezier met verder spitten, zoeken, kijken, hevige oplevingen van intense virusgolven & dat alles delen met ons!

1 like

Mooi verhaal om te lezen, iedereen doet het inderdaad op z’n eigen manier. Belangrijkste van de verzameling is toch ervan genieten. Ik mag graag jouw verhalen lezen en hoop dat nog lang te kunnen doen.

1 like

Zo zie je maar weer!

2 likes

MAAK FERRY TL… oh…we zijn er al :sweat_smile: :sweat_smile:

Leuk geschreven Ferry.

Je bent een onmiskenbare gezellige en positieve toevoeging aan dit forum!

2 likes

Heb je nooit het idee dat het wat veel is en er wat uit moet/mag?
Ik krijg al keuzestressvlekken in mijn nek als ik de 30 nader.
Of betekent dat ā€˜kill your darlings’?

Leuk verhaal :+1:.

PS Ook volgens mij was Commodoor al te koop bij Kijkshop of Kwantum in de jaren 70-75.

1 like

Leuk om te lezen Fred. Bedankt voor het delen! :smiley::+1:

Als ik meer budget had gehad toen ik het virus kreeg was het ook wat uit de hand gelopen. Maar jij bent wel echt compleet op tilt geslagen met 100+ aankopen in een paar jaar :joy:

1 like

Yep, liefde geven is toch liefde krijgen :wink:

1 like

Nu je het toch over liefde hebt, hoeveel sloffen heb je nog te gaan? :zipper_mouth_face:

1 like

Volgens mij hebben we nog nooit contact gehad Ferry, maar door je positieve houding geniet ik altijd van je inbreng; ook al zit ik alleen maar mee te lezen. :pray:
Leuk je overdenkingen zo te vernemen.

:+1: hulde

2 likes

Doen heeeel zuinig aan, maar de baas wil niet zeggen hoeveel nog.
Maar heb al wel meegedaan met het nationaal rokers onderzoek en ons (mijn ega vindt het onzin) opgegeven bij stichting stop bewust.
Kreeg van de week al een tel. van ze. Krijg 2 maanden de tijd en dan moet het op zijn. Houden de vinger aan de pols en gaan dan regelmatig bellen. Geen half werk dus :wink:

3 likes

Wat goed Ferry, het is niet eenvoudig, mooi dat je een stok achter de deur hebt gezocht.

1 like

Het is beter zo. En dat je nog maar vele jaren mag blijven verzamelen!

Maar even serieus… Nu heb je je mindere goden uit het begin laten zien… Pak nou datzelfde kistje eens en vul het eens met de mooiste horloges die je in jouw ogen hebt.Ik ben daar benieuwd naar.

5 likes

Hahaha, weet r alles van .

:wink::rofl::joy:

Leuk om te lezen Ferry :ok_hand:

1 like

Ga ik morgen eens rustig voor zitten, je hebt het over de mooiste die passen niet in die box. Pak de mooiste en doe die in een grote box, en nee daar gaan niet alle Rolexen in, alleen mijn favoriet. Ik kijk dan ook niet naar de prijs maar gewoon wat ik de mooiste vind, lijkt je dat een goed idee?

3 likes

Dank voor het delen van jouw verhaal Ferry :+1:

Bijzonder open, eerlijk, betrokken en altijd positief. Met een behoorlijke horlogetik. Top(per)!

1 like

Ja @Lexaf ik heb tegenwoordig een zus in Rijswijk dus dat is efficient😁

1 like