Eerste horloge, toen begon de ellende het vervolg.

Leuk om te lezen Ferry.

Nou wil het geval dat uitgerekend ik een Invicta van je gehad heb, maar die zie ik hier niet, klopt dat?
De mijne is 2tone, als de 2e, en is knallend blauw, als de 3e.
Of heb je er stiekem nog meer verkocht? :wink:

2 likes

Nee joh, je weet toch dat ik (nog) niet verkoop. Jij heb de mazzel dat je een echte two tone Rolex, ehhh Invicta hebt :wink:. Die derde heeft natuurlijk wel een echte gouden band, kon ik geen afstand van doen. Je weet wel hoeveel die gekost heeft natuurlijk, wil hem wel e.v.t ruilen tegen een Patek :rofl:

2 likes

Yup. Exact dat. Ik ben benieuwd naar wat daar uit zou rollen.

Kom op! Je hebt 12 plaatsen, ik zou zeggen dat een top 10 al ruim bemeten is… Als je meer dan 12 mag, is het plotseling geen keuzemoment meer. :slight_smile:

1 like

Chris je maakt mij gek, je weet hoeveel ik heb. Top 10 lukt mij echt niet. Vond het al moeilijk om er 24 van te maken. Uit alle boxen de mooiste halen, niet te doen man. Vindt dat ik veel horloges te kort doe. Heb vooral naar de afwerking, uitlijning, wijzers en kleurstelling gekeken. Absoluut dus niet naar de prijzen gekeken, maar dat hoef ik niet uit te leggen, je weet wat ik zoals heb. Ook niet gekeken naar welk uurwerk er in de horloges zitten! Ik vind het al knap van mijzelf dat ik tot die 24 ben gekomen, geef mijzelf maar een schouderklopje :smiley:. Laat het nu aan jou over om hier een top 10 uit te halen en wellicht zeg je, ik mis die en die nog voor een top 10. Wat ik ook moeilijk vond, keus maken uit het complete horloge, dus ook de banden erbij te betrekken. Leer, staal, rubber, nato, tropic, Oyster of jubilee enz. Nu alles weer in de juiste boxen doen, pffff misschien toch teveel horloges :wink:

22 likes

Wat een selectie uit een collectie, een collectie, een collectie en nog een andere collectie :sweat_smile: Mooi toch, genieten :+1:

1 like

Ferry, ik verdenk je ervan dat je er maar gewoon 24 bij elkaar gekwakt hebt die je toevallig thuis had liggen.Geen zin om naar de kluis te pedaleren zeker. :wink:

1 like

Nondeju wat een verzameling hier al op de foto, chapeau Ferry :star_struck:.

1 like

Haha, dat heb ik toen ook wel eens bij jou geprobeerd :slight_smile: Je moet er voor open staan zeg maar :wink:

Mooi om te zien dat je nogsteeds het zelfde enthousiasme hebt! Mooi om elke keer weer een doos vol van vanalles en nogwat te zien!

1 like

Sssst Ed, heb eigenlijk helemaal geen boxen. Gewoon een emmer waar ik zo af en toe eens in graai :laughing:

4 likes

Heb er uiteindelijk toch van geleerd toch :wink:. Uiteindelijk ben ik gewoon een open boek :smiley:

1 like

Jemig, daar zitten wel een paar knallers tussen.

1 like

Ja joh en genoeg andere knallers, snap je nu hoe lastig het is om uit meer dan 100 horloges de mooiste 12 te kiezen? Maar wat vindt jij de mooiste 10 als je mocht kiezen? Je weet ook wat ik nog meer heb, benieuwd welke jij zou kiezen?

1 like

Seadweller, submariner, seamaster, sowieso. Haha

Man je maakt het me moeilijk, te veel moois :rofl:

Je mag mij er wel een paar geven als dat de keuze voor jou makkelijker maakt :yum:

1 like

Och wat jammer nu, die wilde ik nu net nog houden. Had nu maar ook de Yachtmaster genoemd, maar ja die MOT je niet haha

Als je dan persé dingen weg wil geven.
Ik ben overal blij mee, en je hebt m’n adres al.
Wat wil je nog meer.
Gemak dient de mens.
Alvast bedankt.
Eddie.

2 likes

Ik heb nog een container met bouwafval voor de deur staan, komt dat even goed uit met jou als vrachtwagenchauffeur, mag je helemaal gratis ophalen :rofl: :rofl:

4 likes

Krijgen die jongens ook allemaal een beurt als het zo ver is?

1 like

Wat denk jezelf, natuurlijk. Zodra je in het midden en high segment koopt weet je dat daar onderhoudt bij komt kijken. Je koopt ook geen nieuwe auto en denkt, zal wel geen beurt nodig hebben :wink:

Dat je het één mooier vindt dan het ander hoeft het ander niet te kort te doen. Sommige dingen waarderen we om wat het is, zoals een Yugo jeep. :slight_smile: Mooi? Nee, maar daarom niet minder leuk.

Ik kan er makkelijk een top 10 uit halen voor mezelf, maar het is een indrukwekkend setje zo.

Hmm, voor mij is de band juist een integraal deel van de beleving, ik heb juist moeite om het er niet bij te betrekken.

1 like

Nee dat snap ik. Dat zal met zo’n collectie een flinke kostenpost zijn.

1 like