Prachtige collectie en mooi verhaal Fred!
Leuk om te lezen welke obstakels je gaandeweg bent tegengekomen en vooral hebt overwonnen! Ik heb alles aandachtig en met een glimlach gelezen! Mooi man!
Dat was nu juist mijn dillema, daar ik nog genoeg andere horloges ook mooi vond en waardeer. Daarom bewust niet de andere Rolexen en andere dure horloges in deze box gedaan. Maar echt gewoon naar mijn gevoel de leukste/mooiste in de box gestopt. En ja, ook heb ik intergraal naar de horloges gekeken, maar vond het verdomd moeilijk om te kiezen. Maar ben wel benieuwd naar jou top 10 uit deze box. Maar als je in de box kijkt, zie je dat in de loop der tijd mijn smaak aan het veranderen is. Toen ik begon was het duiker voor en duiker na, nu kijk ik anders naar mijn horloges.
Klopt, daarom moet je ook een flinke reserve hebben voor onderhoudt
Was voor mijn doen best wel lastig om de tekst enigsinds beperkt te houden, weet dat er HF leden zijn die vinden dat ik te lange teksten schrijf. Vandaar dat ik mij nu inhoud bij het maken van een topic.
Dus geen lappen tekst meer, wel wat meer foto’s. Maar fijn om te lezen dat men het ook zo waardeert
Ik heb altijd wel genoten van jouw teksten. Maar ja, wie ben ik
?
Wow! prachtige box Ferry
Bedankt voor het delen van jouw ervaringen met het virus.
Super grappig ook om te lezen dat je hier foto s van nep Rolex heb geplaatst dat kan echt niet!
Het begon zo n 2 jaar geleden voor mij precies het zelfde met vakantieveilingen.
Ik wilde eigelijk graag een TH maar kon niet heel goed kiezen welke. Dus ging ik daar eens rondkijken en voor ik het wist had ik 3 alpha Sierra s op deurmat liggen.
2 dezelfde in andere kleur en een veel te grote skeleton. Ik draag ze eigelijk nooit alleen als ik ga klussen en zeker weet dat ze vies worden .
Opzich geen spijt van de aankopen want ik wist nu wel iets meer wat ik wel en vooral wat ik niet wilde.
Maar het echte virus is pas toegeslagen op Rikketik afgelopen januari en het aanmelden bij dit mooie forum.
Op Rikketik kocht ik 2 seiko s en later dit jaar nog 5 allemaal anders en zeer blij mee.
Het is gewoon lekker om van alles wat te hebben quarts,automaat,solar,kinetic want als liefhebber gaat het niet alleen om de buitenkant.
Maar toch is het nooit goed genoeg en de drang naar een mooier en duurder horloge blijft.
Mijn laatste aankoop nog wel steeds heel blij mee de Breitling chronomat gmt maar stiekem toch alweer verder aan het kijken.
Dit zal altijd wel zo blijven ben ik bang ook als je je eerste Rolex al hebt
Nogmaals bedankt voor je toffe verhaal!
Nu ben je het moment voorbij dat het mis gaat hier. Sterkte
.
Herken natuurlijk je hele varhaal, echter de quote dat je altijd een drang blijft hebben naar een duurder en mooier horloge niet.
Geloof mij, heb best wel dure horloges maar ik kan net zo blij worden van een horloge van een paar tientjes. Vandaar dat ik nooit iemand zijn horloge af zou branden, goedkoop of duur. Zolang die er blij mee is ben ik dat ook. Kan je net zo makkelijk een horloge laten zien van een paar tientjes als horloges van tig K. Wat betreft uurwerken is het een heel ander verhaal, zal ik hier niet aanhalen.
Maar leuk om te lezen dat ik niet de enige ben, dank voor je verhaal