hi, ik ben op zoek naar een eerste horloge voor mezelf en heb wel wat moois gezien maar wil graag weten of anderen zoiets aanraden of niet
Nou! Wat heb jij gezien?
ik ben een hilfiger horloge tegengekomen wat ik er echt wel mooi uit vind zien.
MWM1791720 dit is als het geod is het model
ik las echter op dit forum dat er wel twijfels zijn over de kwaliteit van dit merk en of ik niet beter voor een ander merk zou moeten kiezen
Ik zou het niet doen
Deze?
waarom als ik vragen mag?
yes
Kwaliteit is nogal meh denk ik…
Het is een ‘modemerk’, maar dat betekent niet dat de uurwerken niet naar behoren werken. Integendeel! Het is mijn ervaring dat die tot het einde der tijden blijven tikken.
heeft u er ervaring mee of is het puur een verwachting?
Wat is de motivatie voor dit merk/model?
Ik heb ze wel eens in mijn handen gehad en het voelt gewoon niet zo solide aan.
ten eerste de blauwe kleur met het staal spreekt me aan en ik vind het een mooi merk als ik kijk naar de kleding die ze maken
Zal in dit geval een prima Miyota uurwerkje in zitten hoor. Maar Hilfiger is geen horlogemerk. We noemen zoiets een plakmerk of modemerk. Afschrijving is ook gigantisch vrees ik. Kast en band komen 100% zeker uit China.
dit heb ik inderdaad ergens anders op dit forum ook gelezen, ik ben 15 en het gaat mij nog weinig over hoeveel het waard blijft maar meer om de kwaliteit en meningen van mensen die wellicht ook een keer een horloge van hilfiger hebben gekocht
je moet nu gewoon kopen wat je mooi vind.
ik heb ook een horloge van seiko gevonden,
SSB327P1
wat vinden jullie daarvan?
Beter
dacht ik al, vind hem echter minder mooi