Mooi en zou mijn voorkeur hebben.
Seiko heeft alleen één probleem.
Mooi en zou mijn voorkeur hebben.
Seiko heeft alleen één probleem.
Precies. Leuk begin; de Rolexen en Omega’s heb je misschien over een paar jaar al, als het aan @youngwatchenthousiast ligt.
Ik heb zelf o.a. enkele Dan Henry’s, dat merk staat hier wat beter (maar ook niet heel erg hoog) aangeschreven. Is kwalitatief ongeveer in dezelfde hoek als deze Hilfiger. Wel een leuk merk, online verkoop, veel waar voor je geld. Zowel mechanisch als kwartsmodellen.
Seiko is wel een echt horlogemerk, hè? Levert waarschijnlijk meer waar voor het geld, maar in deze (weliswaar nette) prijsklasse, zou ik mij daar niet te druk om maken. Gewoon kopen wat jou aanspreekt!
Tja dan wordt dat hem ook niet
In jouw geval gaat het om de beleving van je eerste horloge dus die moet in jouw ogen perfect zijn.
Als de Hilfiger voor jou perfect is zou ik verder niet twijfelen…dat komt wel bij de aanschaf van je tweede horloge.
dank u wel!
Hi Max,
Koop gewoon het horloge dat je het mooist vindt. Laat je niet teveel beïnvloeden door wat er hier allemaal gezegd wordt.
Mocht je op den duur verslingerd raken aan horloges dan zou ik de adviezen wel ter oren nemen.
top, ik twijfelde alleen over de kwaliteit maar dat valt volgens mij wel mee
@Max.Frank zoiets dan?
https://www.horloge.nl/citizen-eco-drive-chronograph-solar-chronograaf-met-datum-ca7040-85l.htm
Kopen wat je mooi vind max! Misschien is een leuke seiko 5 iets voor jou! Onze mening is natuurlijk compleet irrelevant
Hij zal echt niet na een maand uit elkaar vallen en aangezien het een goed uurwerkje is zal hij lang meegaan.
gewoon je eigen smaak volgen. het kan een misser zijn of je geniet jarenlang van dit horloge. laat je niet in de war brengen door wat snobistische commentaren.
ik weet niet waarom maar het spreekt me gewoon minder aan
Koop inderdaad wat je het mooiste vind. Zo’n Hilfiger schrijft af en gaat waarschijnlijk niet super lang mee, maar als je het leuk vind vooral doen.
dan nog een vraag, volgens mij is dit een vrij groot horloge of niet?
46 mm dat is heel groot…wat is je polsomtrek?
Dat is wel de mode. Diameter staat er vaak wel bij. Ik gok op 42 mm, dan kom je er met elke pols nog (net) wel mee weg. Groter dan 42 wordt echt iets voor dikkere polsen, vanaf pakweg 18,5 a 19 cm omtrek.
Oeps, Martin was me voor. 46 is echt mega.
ik heb het net gemeten en dat is rond de 17 cm
ik heb zelf thuis een Polar Vantage M horloge liggen (zal volgens de mensen hier wel heeeeel slecht zijn) maar die vind ik qua maat wel meevallen als hij om mijn pols zit. Volgens mij is die even groot als deze van hilfiger
Dat is een grappige reactie