Eerste horloge

mooier dan de vorige maar flink prijzig voor mijn eerste horloge

1 like

Ik heb ook 17 cm polsen - dit is bijvoorbeeld een 40 mm horloge. Veel groter dan dit staat me gewoon niet. Hij is niet van mezelf trouwens. :wink: Bandje wel.

3 likes

deze maat past inderdaad goed bij uw pols vind ik

2 likes

Een sub op bruin leer staat zoiezo niet :yum: :grin:

3 likes

Hij is al nat geweest in de wd-test, nu blijft-ie verder droog. :grin: Ik vind de kleurcombi niet eens zo heel slecht. :thinking:

ik denk dat voor jouw pols alles tussen de 40 en 42mm beter staat dan die 46 mm klatser

snap ik maar ik vind kleine horloges (zoals mijn vader draagt) eigenlijk echt niet mooi

1 like

17 centimeter is super! Hier een voorbeeld van een 44 millimeter Breitling (53 millimeter, incl. lugs) op mijn (even grote, maar weliswaar platte) pols.

Past de Tommy Hilfiger? Misschien net! Het is het proberen waard.

ik kan m altijd terugsturen dus daar maak ik me geen zorgen over!

1 like

Precies! Veel succes met de keuze. :slight_smile:

echt super bedankt!!!

1 like

Wees wel voorzichtig met deurposten en zo. Ik knal met mijn Speedmaster ook regelmatig ergens tegenaan… …zit meestal gelukkig nog wel een mouw tussen, maar in de zomer is het opletten.

ahaha bedankt voor de tip
nogsteeds wel de vraag over de grootte
ik heb nu een Polar Vantage M om, zoals eerder gezegd, en die vind ik qua grootte prima zitten
verwachten jullie dat het met dit hilfiger horloge anders zal zijn?

zijn dezelfde grootte als ik het geod heb

Kon je het toch niet laten ?
Ik bedoel het horloge hè, niet het leer want dat staat m goed !

Dit is 42mm op een 17.5cm pols. Ik zou als ik jou was toch oppassen met alles groter dan 42mm.

1 like

als ik het zo zie ziet het er erg groot uit ja
bedankt voor de tip!

1 like

Hij gaat een dezer dagen terug naar de eigenaar hoor. Net geserviced. :slightly_smiling_face:

1 like

Je zou ook kunnen zeggen wat je zoekt in een horloge , ik denk dat er n hoop mooie suggesties komen.

-budget
-stijl
-wanneer draag je horloge (altijd of gelegenheid)
draag je m tijdens het sporten of uitgaan (zodra het kan/mag)

:rofl::joy::rofl:

Had 'm toevallig net om. :man_shrugging: :innocent:

1 like