De meesten blijven gewoon hangen hoor.
nee zeker niet, ik bedoel dit onderwerpâŠ
Hoef je niks mee te doen 
super!
Dit topic gaan we tegen je gebruiken als je over een paar maanden een dikke Omega hebt⊠
ahhahahah we zullen zien
Dan moet je lekker die Hilfiger kopen. Als je 'm later zat bent, koop je een andere. Laat je niet gek maken door anderen hier en koop wat je mooi vindt.
dank u wel, ga ik zeker doen!
Wel plaatje posten als je hem hebt ok?
zal ik zeker doen! jullie horen nog van me 
110 posts 
Ik kan niet wachten op een wristshot 
Beste @Max.Frank allereerst zou ik je eerste gevoel en smaak volgen. Je gaat hier waarschijnlijk heel weinig antwoorden krijgen in de trend van; we raden je die Hilfiger aan. De maat is behoorlijk en Hilfiger is zoals eerder aangehaald een made in China modemerk. Ik ben echter zelf ook, zoals velen hier, met dergelijke horloges begonnen toen we jong(er) waren. Volg je eigen gevoel. Wil je smaak advies; dat kunnen wij je niet geven. Wil je kwaliteit / bang-for-buck advies; check Seiko (5), Dan Henry en wellicht citizen. Dan koop je iets meer kwaliteit, fatsoenlijk uurwerk al dan niet automatisch in het geval van een Seiko 5. Als je hier roept; ik heb 150 euro, wat moet ik kopen⊠Dan krijg je 99% van de gevallen Seiko 5 als advies. Maar nogmaals dit is gestoeld op kwaliteit, niet op jouw persoonlijke smaak.
heel erg bedankt, ik vind dit horloge inderdaad gewoon heel erg mooi en heb m daarom ook besteld
ik ook niet haha
Goed zo! Ik ben heel benieuwd. 
Ik spring hier een beetje te laat op maar mijn advies: koop wat je mooi vindt! Jij bent 15, alle tijd om te sparen! Ik ben 22 en heb net mijn eerste horloge (zie foto) . Ik had een beeld in ogen wat ik wou en heb daar naar gezocht. Uiteindelijk gevonden wat ik wil voor de prijs die ik verwachtte! Probeer er ook een beetje een sport van te maken. Het zoeken naar het perfecte horloge is bijna net zo leuk als het dragen ervan, (voor mij dan
)
Geniet er vooral van! Als het voor jou goed voelt, gewoon doen!
Zoiets dacht ik al. Koop deze Hilfiger. Als jouw horloge enthousiasme blijft toenemen wordt een volgende aankoop waarschijnlijk een hele andere. Je zit in een proces die ergens moet beginnen 
thx, mooi horloge trouwens 
voor de geinterreseerden:
hij is inmiddels binnen en ga morgen naar de juwelier om het bandje te verstellen