Eerste horloge

Gaaf, man! Foto’s maken, foto’s maken. :slight_smile:

Graag foto’s inderderdaad :slight_smile:

1 like

Beste Max,

Hierin denkend in meer de “mode merken” denk eens bijv. aan Fossil.
Hierin zijn er zowel Quartz als Automaten.
Persoonlijk denk ik dat menig tiener hier is gestart met een mode merk, en beschik zelf nog over een aantal (en werken nog perfect).
In deze categorie moet je gewoon kopen wat je leuk vind.

Haha ik loop een beetje achter zie ik :sweat_smile:

Van harte met je aankoop.
Alleen nog even op maat maken.

1 like

mijn vader heft zelf een fossil smartwatch (vind ik overigens best mooi) en heb er ook zeker wel eens van gehoord en naar gekeken

zeker kopen wat ik leuk vind en miss zien jullie me over wat jaartjes wel met een heel ander horloge lopen, wie weet

1 like

Mijn horloge hobby is ook begonnen met een Armani

1 like

Screenshot_20201229-201640_Chrome
Beetje laat maar deze chronograaf heeft saffier glas voor hetzelfde geld. Het is geen Tommy maar een simpele Casio :wink:

1 like

Ik denk dat in dit geval dát juist de doorslag heeft gegeven

De knipoog na “simpele Casio” zou je eigenlijk moeten opvatten als; naar mijn mening is de Casio met saffier een vele malen betere keus.

Ik zou willen dat ik een horloge met saffier glas had toen ik 15-17 was. Ik heb toch een hoop krassen gemaakt op horloge glazen van Fossil’s en Festina’s etc.

Ts heeft de Tommy inmiddels en het horloge zal zeker niet tegenvallen. :+1:

1 like

Max,

Alles nog gelukt en … Waar blijven de foto`s

1 like

Ik doelde meer op:

Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de Casio de betere keus is wat kwaliteit betreft.

Ik ben ook benieuwd naar de foto’s, vooral de wristshot. Is die niet veel te groot?

Mijn eerste horloge was ook een Armani en laatst kocht ik zonder blikken of blozen een Seiko :sunglasses:

Mijn ex kocht heel veel tasjes van Tommy, bikini’s en andere zooi. Ik kan dat merk niet meer zien of luchten.

Als ik het snel zag, heb ik wel wat foto’s voorbij zien komen. Maar of ze dan verwijderd zijn?

Je moet gewoon lekker kopen wat je wilt, maar als ik de foto’s goed heb gezien is het wel “iets” te groot voor het mooie… maar als de TS er maar blij mee is toch?

Dat met te groot boeit mij eigenlijk geen klap. Ik weet niet veel van horloges of zo, maar wat gaat er gebeuren? Gaat de mode politie me arresteren? Wat willen ze doen mijn wenkbrauwen krullen?

Gewoon dragen waar je je inderdaad prettig bij voelt. Wat de rest vindt maakt niet uit.

Chill… neem een theetje ofzo…

Pas op, je gaat naast je schoenen lopen.

Wellicht ook te groot? :sunglasses:

De Casio edifice serie is misschien nog wel iets voor u. Mijn ervaring met Casio is dat ze vaak goede afwerkingen hebben voor de prijsklasse.
Nog geen directe ervaring met edifice maar wel al goede dingen over gehoord.

Oeps, iemand was me voor :sweat_smile:

1 like