Bij monsterwatches kan je er een fluted bezel en saffierglas op laten zetten en zit je nog steeds mooi binnen budget!
Zinnige tips weer waar ook anderen wat aan hebben.
En deze
is natuurlijk ook een onpopulaire waarheid als een koe… 
Maar voor hoe lang?
Lang genoeg, heb hier twee nubuck bandjes waarvan eentje er 2 jaar en de ander 1 jaar op zit en die zien er nog goed uit. Grained calf is ook erg mooi en iets robuuster.
Voorbeeld:
Welkom op het HF 
Is deze al voorbij gekomen, is wel 39mm maar wel de klassieke look op leer en binnen budget…
€153,- via bol.
Of kijk eens bij Vaer watches.
Wat een gebazel
Simpel: Als je voor weinig geld een horloge wilt kopen wat het gewoon doet en wat van een respectabel merk komt, ja, dan Seiko.
Alle Zwitsers zitten daar qua prijs gewoon boven. Als je een Tissot wilt scoren moet je echt over dat budget heen, en dan heb je vaak nog een shitter waarvan het evident is dat de kast te groot is voor het gebruikte uurwerk.
Natuurlijk kun je tussen de 250 en 2000 Euro goed discussiëren over allerlei merken, daar kun je je “voorliefde voor Seiko” dan ook aan de kaak stellen. Maar onder de 250 ballen zit je in het domein van Seiko, Citizen, Casio, Orient en Pulsar.
Even off topic, wat is dit een fijne site om te ontdekken zeg! 
Het mocht even duren, maar ben toch voor de 38mm Bambino gegaan, was nagenoeg overal uitverkocht voor een aantal maanden.
Ik heb ook serieus nagedacht over de optie van @Fate_Amenable_To_Change (waarvoor dank), maar ik vind de look van de Bambino toch iets stijlvoller.
Nogmaals bedankt voor al jullie tips! Ik blijf het forum zeker volgen.
Waarop nu de foto’s volgen…?