Eerste horloge?

Hallo,

Ik weet niet of het de bedoeling is (zo niet, verwijder deze topic maar). Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Youri, 22 jarige student en ik loop de afgelopen 4 jaar rond met een Quartz Certina DS-2 Chonograaf. Afgelopen maand vond ik het weer eens tijd voor iets nieuws aan de pols. Na meedere juweliers bezocht te hebben liep ik een Seiko Prospex SPB531J1 Alpinist Limited Night Sky tegen het lijf. Ik was gelijk verliefd. Online kwam ik dit mooie Nederlandse forum tegen met andere horloge liefhebbers, dus heb mij gelijk aangemeld. Hierbij een foto van mijn “collectie”.

Wat was jullie eerste (of een van de eerste) horloge?

74 likes

Hey Youri, welkom op het forum ! Je hebt al 2 leuke horloges en voor nog meer moois ben je hier op het goeie adres :+1:t2:

1 like

welkom

1 like

Welkom en mooie aankoop!! Ik begon rond 2016 met de hobby, mijn eerste echte aankoop was circa 2016 toen ik een jaar of 20 was. Was een Omega Speedmaster Michael Schumacher editie

Slechte foto maar ja, toen fotografeerde ik ook nog met een steen :grimacing:

3 likes

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Cool!

Welkom!!
Graag de verhalen en horloges blijven delen, daar is dit forum tenslotte voor :laughing:

Mijn 1e horloge… :thinking: Geen idee eigenlijk, toen was ik een jaar of 12 en daar heb ik geen actieve herinnering aan :sweat_smile: :rofl:

Vanwege mijn werk heb ik nooit horloges kunnen dragen, maar een paar geleden van baan veranderd en toen de hobby echt opgepakt.

Dat is begonnen met de Seiko Astron

4 likes

cool! zijn hier niet zoveel jong mensen. Wat studeer je?

Paar jaar geleden

Welkom. Veel plezier op het forum.

Toen ik echt wat serieuzer in horloges geĂŻnteresseerd raakte, was mijn eerste horloge een Sinn 657 (spijt dat ik deze van de hand deed).

6 likes

Van harte welkom! Veel plezier van je nieuwe horloge gewenst. Je zult hier genoeg inspiratie vinden wanneer het weer begint te kriebelen…

1 like

Hallo, leuk om wat jong bloed erbij te hebben :wink:. Ik studeer Commerciële Economie aan het HBO!

1 like

Welkom! En mooie Seiko :+1:
Mijn eerste? Tis in ieder geval de eerste die ik me herinner, zal brugklas geweest zijn:

4 likes

Van harte welkom!

1 like

welkom-home

1 like

aah leuk.

on-topic.
Mijn eerste horloge was een Tissot visodate.
Met de kennis van nu echt een schijt ding

2 likes

Welkom. Mooie Seiko.

1 like

Hey Youri,

Mooie collectie. Prachtige Alpinist.
Bovenstaand beschouw ik als mijn eerste, deed het vlammetje aanwakkeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom Youri,

Mijn eerste horloge was een G Shock DW 6600, gekregen toen ik 14 werd.

4 likes