Gaaf horloge toch? Helemaal niets mis mee.
Mooie Seiko Youri veel plezier op het forum
Welkom Youri
Dankjewel allen! Er zitten mooie exemplaren tussen zie ik al.
Welkom op HF!
Welkom Youri
Welkom Youri! Prachtige Alpinist heb je!
Verfrissend: een jonge liefhebber op HF. Daarom, Youri, extra hartelijk welkom.
Goed bezig, man.
Welkom op het forum!
Welkom Youri ,.mijn eerste een Texas Instruments LED
Welkom Youri.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Mijn eerste horloge? Gekregen van mijn ouders voor mijn vormsel, nu bijna 58 jaar geleden.
Een doublé pontiac met bruin leren bandje in een jongensmaat.
Van harte welkom Youri
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de Alpinist. Een hele fraaie en goede keuze, imho.
Welkom op HF Youri. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Mijn eerste echte horloge was deze
Draag ik nog steeds met veel plezier
Welkom, goed bezig, ga zo door
Welkom op het forum!
Je hebt een mooie collectie!
Misschien een leuke vraag erbij nog
Wie heeft hem nog die eerste, ik helaas niet
hi Youri,
Welkom op het forum, leuk om je erbij te hebben!
Mijn eerste âechteâ horloge was een Citizen quartz chronograaf. Gekocht tegelijkertijd met onze trouwringen. Het is inmiddels een oud en versleten beestje, maar ik koester hem nog steeds.
Mijn eerste mechanische horloge was een Breitling Chronomat uit 2000 met een blauwe plaat en gouden accenten.
Welkom Youri!
Mijn eerste, dat is een lastige, lang geleden. Vast een of andere âfashion watchâ. De eerste die ik kocht voordat het virus Ă©cht uitbrak was een IWC uit 1965.
Welkom op HF, Youri! En dat zijn twee mooie horloges!
Mijn eerste horloge was een digitale Casio, ergens in de vroege jaren '80. Daarna volgden meerdere Swatch horloges. Geen van deze horloges heb ik nog. Halverwege jaren '90 kocht ik mân eerste âechteâ horloge. Een TAG Heuer 1500 en die heb ik nog steeds.
Maar, sindsdien kwamen er nog wel heel wat horloges bij en vertrokken er ook weer heel wat. Een beetje wat jou waarschijnlijk te wachten staat, nu je actief bent geworden op HF.

Welkom! Mijn eerste was een quartz chrono van Swatch