Hoi Youri, welkom en goede keuze Seiko kun je rustig in de hobby “groeien”
Tof, die Alpinist, en de Certina is zeker geen alledaags horloge! De kop is eraf, mogen er velen volgen!
Welkom op het forum en succes met je nieuwe verslaving
Wat leuk, ik kreeg mijn eerste horloge ook van mijn ouders maar dan voor mijn Eerste Heilige Communie. Een kleine, plastic, zwarte Casio met een witte wijzerplaat. Nu ruim 35 jaar geleden.
Voor mijn vormsel kreeg ik een nieuwe fiets omdat ik na de zomervakantie naar het middelbaar onderwijs moest fietsen.
Mijn eerste heb ik gewonnen op een kinderbingo, de hoofdprijs. Trots als een pauw ermee!
Daarna had ik als kind zo’n digitale met van die rood oplichtende cijfers.
Voordat ik mijn hele horlogegeschiedenis oprakel: welkom!
Welkom Youri,
Mijn eerste automaat was de Tudor black bay gmt. Als ze deze kleuren en kast in de 58 model zouden stoppen. Koop ik hem weer terug.
Welkom, en gefeliciteerd met je nieuwe verslaving aanwinst
Van harte welkom op dit prachtige forum!
Welkom. 2 mooie horloges hoor!
Mijn eerste kreeg ik van mijn ouders toen ik naar de middelbare school ging. Vorig jaar laten opknappen , is nu 46 jaar in mijn bezit.
Topper!
Had je moeten houden…
Welkom, Youri en nog veel plezier op ons mooie forum.
Ik zie mijn Certina op dit moment als mijn “alledaagse” horloge.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op HF! Mijn 1e horloge was een Pulsar Chronograaf Titanium. Nog steeds balen dat ik die door de jaren heen ergens ben ‘kwijtgeraakt’.
Aangenaam kennis te maken, Youri!
Mijn eerste “echte” horloge was een “Omega Constellation Perpetual Calender”. Dat schafte ik in 1998
aan van een bonus die ik toen van mijn werkgever kreeg. Tegenwoordig draagt mijn zoon het.
Ja, I know. Je komt ze niet tegen, maar als ik er een tegenkomt, schaf ik ‘m vast aan.
Welkom Youri! Die Seiko is mooi🫡
Welkom!!!