Eerste keer horloge kopen, tips gevraagd!

Hmm, die van Red Bull ziet er interessant uit, ben ook een Red Bull junk…
Maar toch weer te stoer en te netjes. Vind nu de andere weer toch wat stijlervoller en chiquer.

Kan je de Lineage niet in NL kopen in een winkel of bestellen? Dat ik hem eerst kan voelen etc.
Heb nu geen interesse meer in de Swiss, omdat deze geen zomertijd/wintertijd heeft.

Er zijn sites die dat hebben, maar dan ben je ook weer beperkt aan hun assortiment. Dus misschien bestaan er wel horloges die aan al je wensen voldoen, maar als ze dat merk OF model net niet hebben, dan kom je er ook niet achter.

Wat je kunt doen is het EHBO lijstje in de FAQ van dit forum doornemen. In dat overzichtje staan punten die handig kunnen zijn bij het oriënteren, en helpt ons ook beter om jou gerichtere tips te kunnen geven.

1 like

De meeste Casio dealers kunnen het wel bestellen. Let er wel op of het vrijblijvend op zicht is, zodat je niet onverwachts er aan vast zit.

Bedankt, dat is maar wat ik ga doen. Horloge’s kiezen is toch moeilijk dan een vrouw kiezen.
Misschien ben ik te kieskeurig, of is dit normaal?

Nogmaals dank Marnix, als je in Amsterdam woont, kom ik je graag een persoonlijke knuffel brengen.
Top vriend!

1 like

:laughing: Wacht maar totdat je de flipperitus hier oploopt. Dat is een virus waarbij je in korte tijd heeeeel veel horloges koopt en verkoopt. Er zijn er genoeg hier die van deze ziekte last hebben.
En beter dan dat je heeeeel veel vrouwen verslijt. Flipperitus vind ik beter dan SOA :wink:

Nee, ik woon niet in Amsterdam. Als je een knappe blonde meid met grote oren was, kwam ik die knuffel graag halen, maar anders is het zo ook al goed hoor :sweat_smile:

2 likes

Haha, bedankt man. Helaas ben ik een man.
Sommige vrouwen zijn wel zo knap, dat van hen een SOA wel waard is. Maar dat ben ik.

Een horloge daalt nauwelijks in waarde denk ik.
Mijn vriendin daarin tegen…

1 like

Ik denk dat je anders piept als je van zo een mooie vrouw een SOA oploopt. Schijnt echt geen pretje te zijn.

Oef, hoop dat je vriendin niet mee leest :sweat_smile:
Trouwens, de meeste horloges dalen ook gigantisch in waarde. Kijk maar naar de winkelprijzen en de prijzen op Marktplaats enzo.

Mijn vriendin slaapt nu gelukkig, in haar eigen woning… Heerlijke rust. Net zo stil als een horloge.
Ik zie het ja, ik durf niet van MP te kopen… Straks koop ik een Replica…

Anders maar bon/garantiebewijs vragen. Ik ga kijken of er ZGAN iets te vinden is op MP…
Een zwarte of blauwe horloge (kleur achter glas), heeft dat ook invloed op waarde?

Klopt het dat blauwere kleur een “luxere” uitstraling geeft, of ligt dat aan mij?

Of hier vh forum kopen.

Blauw kan idd erg chique ogen, maar het valt en staat met de rest vh horloge.

Succes met je zoektocht.

Bedankt man, fijne nachtrust alvast.

1 like

Somewheeeeere over the rainbow there whas Maaaaaarnix …:innocent:

2 likes

Hij is echt een zonnetje hier op HorlogeForum.
Zijn vrouw heeft het getroffen met zo’n geweldige man als hem!

Marnix is cool…absoluut…:+1:

1 like

Omg :flushed::flushed::flushed:
Is dit echt :weary::weary:

1 like

Ik weet wel dat we geen taalforum zijn, maar meer dan 2 posts lezen krijg ik niet voor elkaar…

1 like

Ik vind dit een geweldig topic want ik leer hier ook heel veel van.
Bedankt voor het stellen van de vragen en anderen bedankt voor de antwoorden.

Nu weet ik pas wat het kerstgevoel is…

Nee natuurlijk niet, fake Hans is in feite fake Hassan en is vanzelfsprekend een (oud) lid onder een andere naam…

5 likes

Bij horloge.nl hebben ze een “horlogezoeker” button daarmee kun je vanalles aanvinken wat je mooi vind, en dan zoekt dat systeem alle horloges erbij die daar op lijken.

en bij “horloges.nl” ( 1 letter verschil dus ) tik je eerst op heren horloges,
vervolgens kun je dan ook alles aanvinken waar je naar zoekt.