Man, man, man…
Hans of Hassan, wat maakt het uit. Ik ben niet aan het solliciteren voor een baan, gewoon nieuwe ontwikkelde interesses voor horloges.
En geen oude forumlid. Anders kreeg ik wel een ban van de moderator. (Iets met IP-adres)
Man, man, man…
Hans of Hassan, wat maakt het uit. Ik ben niet aan het solliciteren voor een baan, gewoon nieuwe ontwikkelde interesses voor horloges.
En geen oude forumlid. Anders kreeg ik wel een ban van de moderator. (Iets met IP-adres)
Bedankt topper.
Positief?
Ja, vind ik ook man!
Voor vragen, gewoon Marnix lief aankijken.
Je schrijft bewust verkeerd, heel doorzichtig allemaal.
Onbewust. Maar goed.
Nederlands is niet mijn sterkste (schrijf)taal.
en dan die pisnichterige opmerkingen…
Misschien toeval, maar 't geeft mi te denken dat een veel op het forum aanwezig lid (met veel dezelfde foto’s ) afscheid neemt en Hassan opduikelt…
Ik zeg niks
Jaloers omdat jij geen complimentjes krijgt?
Gossie…
meelezen hier is ook voor mij erg leerzaam! veel succes met het vinden van een horloge. ik lees trouwens dat je features zoals het automatisch bijstellen van de tijd bij zomer en wintertijd leuk vindt, kijk eens naar de Casio Edifice, die heeft bluetooth en is een soort van semi-smart watch. WEet niet of het iets is wat je leuk lijkt maar aan snufjes ontbreekt hij in ieder geval niet!
ik ben echt aan het wachten tot er iemand zegt dat dit een soort candid camera forum grap of een weddenschap is…
Bedankt man. Enige reden waarom er bleutooth zou moeten zijn?
Om bijv. Batterij etc uit te lezen?
Inderdaad…
Spijtig dat ik nare opmerkingen krijg per PM.
Goed, ik ga maar weer.
Voor de gene die mij hebben geholpen, dank jullie wel.
Groeten,
Hans/Hassan
Ik heb dit horloge ook gehad, goede kwaliteit en loopt niet tot nauwlijks achter. Ook goed waterdicht. Leuk horloge.
Om vervolgens terug te komen als bijvoorbeeld Goliath…?
Hier mis ik nu het tijdig optreden van een MOD oid om bv e.e.a. weer in de juiste banen te leiden…
Ik ben nog niet zolang actief hier maar proef in sommige gevallen wel sporen van disrespect en dat vind ik, en hopelijk met mij vele anderen, héél jammer…
Gek, ik proef sporen van naïviteit en jezelf in de maling laten nemen…