mis ik hier eigenlijk wat? ik lees dingen over een oud gebannen forumlid?
Maar als dit een troll is dan wordt het toch redelijk triest. Mede als je kijkt dat sommige hier echt energie in steken om te helpen. Dan is de āgrapā wel een beetje voorbij.
STATISTIEKEN
556 dagen bezocht
26d leestijd
16.5k berichten gelezen
19.9k gegeven
982 topics gemaakt
6.4k berichten gemaakt
8.6k ontvangen
TOPREACTIES
Dit ja⦠Dat zou toch redelijk triest zijn als je zo je dag moet doorkomen�
Vreemd draadje dit. Als het geen trol is, zijn zulke reacties vervelend.
Is het wel een trolā¦
Volgens mij is het een komediant, of hij studeert er voor.
Niet dat t mij bromt, maar wel vaag dat ik andere waardes bij je statistieken zie�
STATISTIEKEN
554 dagen bezocht
35d leestijd
16.7k berichten gelezen
318 gegeven
82 topics gemaakt
4.1k berichten gemaakt
3.4k ontvangen
Mag ie nog wel even doorstuderen, het is verre van grappig.
Oh snapā¦ik bedoel de stats van RobertGerardā¦
Ik weet het ook niet. Maar topicstarter komt erg Ƥls een āgroentjeā over.
En er zijn mensen met een veel betere glazen bol dan die van mij.
Ik zie alleen een topic waar vragen gesteld worden door iemand die er wat horloges betreft geen kaas van gegeten heeft. Het zou iemand kunnen zijn zoals mijn zoon van 20. Molecular science & technology studerend aan de TU te Delft. Een hoofd vol met scheikunde ,wiskunde en natuurkunde, maar totaal geen idee over het hoe en wat wat betreft horloges.
.
.
Elf.
Oh⦠Op die fiets⦠Nu snap ik em
Idd, indrukwekkend v em.
Misschien ook even dat andere topic van 'm lezenā¦
Gedaan toen die nieuw geplaatst werd. Maar misschien ben ik wel meer als @marnixmoed . Misschien naĆÆef en wat minder direct oordeel vellend. Zoals ik al schreef, zal mijn glazen bol wel een stuk mindere kwaliteiten hebben.
.
.
Elf.
Wij arme naĆÆvelingen met onze lage bloeddruk
Hahaha, na de, helaas, nodige pillen wel.
.
.
.Elf.
Ik was het een beetje aan het volgen maar kreeg er toch steeds meer een gevoel van dat is niet echt serieus bij.
Mocht het overigens gesuggereerd ex lid zijn dan vind ik dat behoorlijk ongepast gezien jouw bijdrage aan dit forum.
Ik heb soms ook mijn twijfels, maar geef meestal de voordeel vd twijfel.
En zoals ik al zei, anders heb ik gewoon even afleiding gehad vh dagelijkse werk. Zo kijk ik er dan maar liever tegenaan ipv dat ik genaaid ben.
Nope, geen troll.
Ik heb toch maar de Swiss Military gehaald. Sprak me wel aan toen ik hem zag. Voor nu ben ik nog even niet veel eisend aan een horloge. Wie weet in de toekomst weer, waar ik zeker nog voor tips zal komen!
Wil nogmaals iedereen bedanken voor alle tips en hulp!
Wens jullie alvast een fijne 2017 toe!
Liefs,
Hans/Hassan
Niemand is hier genaaid, topper!
Och, och och⦠thrilling!
Regards