Eerste keer horloge kopen, tips gevraagd!

He made the effort…kudo’s…:smile:

1 like

Mooie eerste aanwinst Hassan, gefeliciteerd! Ik zie 3 mooie rondje :wink: en een blauwe bezel, dus ik denk dat dit precies is wat je in gedachten had. Jij ook een fijn 2017 en dat je nog maar veel horloges mag aanschaffen. Op den duur ga je dan ook het koop- en verkoopgedeelte ontdekken en dat is voor iedereen dan weer leuk. Laat je overigens niet ontmoedigen door sommige reacties. Men hoeft dit topic namelijk niet te lezen.

1 like

Mooi hoor ArmeJongen, wat zal jij een lol hebben zo aan het eind van het jaar!

1 like

is het een probleem dan om een groentje te zijn? Ik ben namelijk zelf 19, een groentje wat betreft horloges en studeer Medical sciences & technology aan de TU Eindhoven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of deze topic nu een troll was of niet, ik heb er zeker wat van geleerd dus daarvoor bedankt!

1 like

Nee hoor wat mij betreft niet. Iedereen is met alles ooit eens een groentje geweest.
.
.
Elf.

Watchup is in het geheel niet laatdunkend over ‘groentjes’, net zo min als wie dan ook op het forum.

Het betreft de zogenaamde groentjes, personen die zich voordoen als iemand anders. Om anderen in de zeik te nemen. Iets waaraan TS zich mi aan ‘schuldig’ maakt :wink:

Ik ben benieuwd wat z’n volgende fake post gaat worden…

1 like

Nou het kan aan mijn vermogen tot begrijpend lezen liggen, maar volgens mij wijdt hij alle vragen en opmerkingen van TS aan het feit dat het een groentje is, een beginneling.

Ergo; geen troll, maar gewoon iemand die niet veel van het onderwerp weet en dit wil leren.

Niet dat het verder boeit :sweat_smile:

sorry maar waarom zou je dit doen :"D

Tsja, dan zou je in de menselijke geest moeten kruipen. Vertel mij het maar…:wink:
Het is voer voor psychologen, een professional die een dergelijk persoon toch eens in zijn leven zal moeten bezoeken om een normaal bestaan te leiden.

Maar op dit moment is een dergelijk persoon nog niet zover. Maar heeft dat zelf niet door. Dat komt met de tijd; uiteindelijk worden we allemaal volwassen. Zelfs als dat op middelbare leeftijd is pas…

3 likes

Als boven.

Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat een vrijwillig of verplicht weggegaan lid het forum ontzettend mist en onder een andere naam toch mee wenst te blijven doen. Of zich in het (recente) verleden benadeeld voelt en denkt op deze manier zijn gram te halen…

1 like

Ach, vooral niet druk om maken lijkt mij. Persoonlijk kan het me geen bibs schelen of Hassan een troll is. Ik vind het wel een grappig topic en als ik het zat ben, negeer ik het wel. Zouden meer mensen moeten doen; is ook beter voor je bloeddruk en de wereldvrede en zo. Daarnaast ga ik ervan uit dat degene die de keuze maakt om serieus te reageren daar ook heus zelf wel over nagedacht heeft en er dan niet op staat te wachten om vervolgens als dom of naïef weggezet te worden (c.q. beoordeeld te worden op die keuze). Aan de andere kant heeft dat wel weer een leuk plaatje opgeleverd van een vrouw met mooie oren, dus wat dat betreft ben ik wat ik dubio…

3 likes