Welkom bij de club Kevin.
Leuk verhaal, welkom!
Van harte welkom Kevin, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld. ![]()
![]()
Welkom Kevin! Leuk verhaal, gefeliciteerd met je NA:ok_hand:![]()
Welkom Kevin, en veel plezier hier. Gaaf horloge
Welkom!
Zuid-Amerika is heel erg groot. Waar woon je dan? Een land zou fijn zijn, maar ik denk zelfs dat je zonder risico een stad zou kunnen noemen. ![]()
Uiteraard. Alles staat op Reddit.
Ah. Je gaat 365 dagen het forum bezoeken, en dan komt deel twee.
Mooie Vertex M100. Aan mijn ranke meisjespolsen ben ik beter met de M36 die ook wat meer period-correct is, maar Vertex is altijd cool.
Je moet er wat voor over hebben.
Welkom, veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Leuke Vertex, ik heb er twee gehad. Heel fijne horloges.
Welkom op het HF
.
Welkom Kevin!

De M36 vind ik ook prachtig, zelfde maat als de vintage ja. Momenteel draag ik als daily gewoon een Seiko 5, ook kleiner. Liever 36 dan bijv. 43mm, maar 40 is absoluut favoriet voor mij persoonlijk.
Ik woon in Maringá in het zuiden van Brazilië. Importeren uit het buitenland doe ik niet meer, voor een ander product werd er ook een verkeerde berekening gemaakt in de zin van nulletje teveel, en de communicatie daarover gaat dan stroef. Er kan van alles mis gaan, met de post ook, kan weken duren bij de douane, maar ook binnen Brazilië is er risico.

Welkom!
Lekkere binnenkomer met zo’n verhaal. Welkom hier!
Welkom!
Welkom op het
-forum!!
Welkom!!!
Welkom op het forum. Leuk verhaal. Heb je gedacht over het tijdelijk aanschaffen van een eSIM om de plaatselijke persoon te contacteren? Als ik niet mis ben heb je dan tijdelijk het buitenlandse nummer die je nodig hebt.