Welkom!
Dat had ik inderdaad geprobeerd, de eerste keer probeerde ik via een lokale website en lukte het niet met de betaling en ging toen even verder googelen, toen kwam ik bij een informatieve website uit en heb ik het geregeld met een tussenpersoon zoals eerder beschreven. Anders denk ik dat ik de volgende dag eSIM uit zou moeten vogelen. Grappige bijkomstigheid: ik heb al een paar keer gelezen dat verkopers in Singapore denken dat de buitenlandse kopers scammers zijn. Veel verkopers doen gewoon liever zaken onder elkaar en dat is hun goed recht. Er was ergens een topic met letterlijk als titel: “Are foreign buyers legit?” ![]()
Welkom op het forum Kevin ![]()
Welkom op dit forum!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een spannende manier van aankopen vind. Ik kan niet wachten om de Vertex om je pols te zien!
Welkom Kevin. Leuk verhaal en mooi horloge.
Welkom hier bij HF !
Welkom Kevin . Een fijne tijd hier gewenst!!
Van harte welkom op ons mooie forum
Leuk nog een globetrotter op het HF, meestal leuke verhalen. Welkom!
Wat zijn typische Zuid Amerikaanse horloge merken?
Welkom! ![]()
Hier had ik een digitale speurtocht gedeeld naar het merk Samuray, naar aanleiding van een horlogecollectie van Pelé;
Ik zou nog laten weten hoe het afloopt, nou de Vertex is zaterdag in Nederland aangekomen, uit Singapore met hulp van de ondernemende schoolgaande middenpersoon. Er zaten drie weken tussen mijn online ontdekking en ontvangst. ![]()
Welkom👍
Welkom ![]()
![]()
Gefeliciteerd met de uiteindelijk geslaagde aankoop! Althans, ik hoop dat je er blij mee bent. ![]()
Jeetje wat een verhaal
tof dat je de moeite neemt, welkom en gefeliciteerd met je toffe NA!
Welkom !
Het is een heel verhaal geworden. Veel draagplezier gewenst. En natuurlijk……