Wat vind je er tof aan? Het lijkt mij een klein beetje hinderlijk om naar twee wijzerplaten te moeten kijken.
De keren dat ik op de seconde nauwkeurig moet weten hoe laat het is die zijn niet vaak voorgekomen .
Zo wel, dan is een automatisch horloge sowieso niet de beste optie.
Ik heb dat continu. Wanneer ik iemand bijvoorbeeld om 14.00 u. moet bellen, probeer ik altijd te zorgen dat de telefoon bij de ander om exact 14.00 u. overgaat.
Creepy of netjes? haha
Er staat toevallig een mooie nomos te koop hier sinds twee minuten!
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-nomos-tangomat-date-ref-602-38-mm-1200-net-geserviced/344905/2
Ik stop trouwens met reageren. Het is bijna een privé gesprek aan het worden
Geduld opbrengen totdat die Petit Prince beschikbaar is en met de dan gespaarde centjes een mooie set bandjes erbij kopen. Als er dan nog geld over blijft dan kan je dat lekker opzij zetten voor een upgrade of aanvulling van de collectie.
Mocht je tegen die tijd toch anders denken over de IWC dan is je budget ineens aanzienlijk groter door al het sparen en zou je zelfs één of een paar prijsklasses hoger kunnen gaan kijken.
Wat de keuze ook wordt: Enjoy!
Geen van beide. Ik ben erg detailgericht.
Bedankt voor de link. Ik ga kijken.
Goed dat je het zegt. Het is inderdaad zo ongeveer alles wat ik zoek, maar ik vind hem minder speciaal dan de PP en de Mark XVIII Heritage. Weet niet of ook die laatste een in-houseuurwerk heeft.
Nee niet, ook bij die de datum zowat midden op de plaat
Dan houdt het inderdaad op
Ja, maar dank je wel voor de tip, want voor hetzelfde geld was het wel geweest wat ik zocht.
Ik zou proberen te bedenken welke situatie de petite prince straks niet past. Dan bepalen wat er op die plek past. Of iets speciaals (rond de 3800 euro erg breed genomen) deze
Ik zou in afwachting van de IWC helemaal niets kopen. Des te blijer jij straks bent met wat jij al die tijd zo graag hebt willen hebben. Geduld is een schone zaak.
Ik heb de Aristo variant (met 2824) in titanium. Lekker horloge hoor (en maar €150 voor betaald en dan houd je 3K in je zak als je een heul duuuur bandje zou kopen…)
Blauwe plaat

Lume

Datumvenster

Metalen band

Automaat

Eigen uurwerk

Budget

Maar zeker de moeite waard om naar te kijken ik heb deze van de week gekregen en hij gaat voorlopig niet van de pols af.
Succes met je keuze en laat ons weten wat het geworden is.
Dat is wel tof inderdaad, zeker ook dat het titanium is.
Houd er rekening mee dat als ze inderdaad met een nieuw model met inhouse uurwerk komen de prijs ook vele malen hoger zal zijn dan het model wat jij mooi vind. Houd zomaar rekening met een +3.5k
Meen je dat, dus rond de 8.000 euro? Is die Spitfire dan zo veel goedkoper dan de PP, dat die met een in-house-uurwerk ongeveer hetzelfde kost als een PP met een Sellita-uurwerk?
Exact weet ik 't niet maar inhouse is prijs verhoging…
Gebruik ook prima te doen voor 3800 hoor.