Ik ben er achter dat hoewel ik iets rond wil in de kast, het niet perse een geheel ronde kast moet zijn. Zo vind ik de Luminor-achtige kast ook erg mooi. Bovendien is met een ‘bescheiden’ maat van 44mm, toch te combineren met een 24mm brede band. Ik hou wel van brede banden. Op een ronde kast kom je dan voor zo een band al gauw op 47mm of meer uit.
Zo zie je maar weer, dat ik ook het perfecte plaatje nog niet heb :+
Ook overweeg ik serieus om te kijken of er een klokje gemaakt/aangepast/voorzien kan worden van een day-date uurwerkje. Zo vind ik de kast met de ronde lugs van Magrette erg mooi.
Ik had dit klokje ook al gezien. Leuk ding. Beetje aqua terra gevoel geeft t me. Sportief, maar tikkeltje meer casual dan n duiker. Helaas heeft ie geen day date.
inmiddels al wat uitgekomen? Ik ben
nieuwsgierig geworden.
Helaas nog niet tot realiteit gekomen. Het heeft er wel toe geleid dat ik aan n eigen micro brand zit te denken met n paar concepten v me, waaronder n casual day date all-rounder.
Vanavond afspraak met iemand om te kijken naar de mogelijkheden. Dan wordt t lastig slapen vannacht
P.S. wel grappig dat zo n ouwe post v me n kick omhoog krijgt. Thx voor de interesse.