Zeer mooi en geslaagd, tof dat je het gewoon doet!
Je allergrootste commerciële uitdaging gaat zijn om de schoonheid van aventurijn over te brengen op potentiële klanten. Ik heb zelf ook een horloge met zo’n plaat maar het effect is gewoon niet op beeld vast te leggen zonder 3D-camera. Sure je kan mooie foto’s en filmpjes er van maken maar je moet het met twee werkende ogen zien.
Maar met 1 oog kan die persoon helaas niet genieten van de geneugten van stereoscopisch zicht bij dit soort wijzerplaten. Hoewel zeer vervelend een overkomelijk ‘probleem’ gezien de overige uitdagingen die hiermee gepaard gaan.
Met 3 ogen zou ik het eigenlijk niet weten, denk dat er ook weinig behoefte is om dit verder te onderzoeken.
Als ondernemer zoek je natuurlijk je eigen niche maar ik denk dat het aantal potentiële klanten met 3 ogen die fuck-you-money overhebben voor een horloge te klein is om een succes te worden.
Zo de componenten voor een automaat variant zijn in productie
Ik houd jullie op de hoogte.
Inmiddels een graficus gevonden die mij gaat helpen met wat nieuwe wijzerplaat ontwerpen, dank voor jullie feedback!!
Als je een manier hebt om aan hoogwaardige aventurijn wijzerplaten te komen heb je naar mijn idee goud in handen.
Ik heb op geen van mijn horloges ooit reacties gehad van niet-liefhebbers behalve op mijn Balticus Stardust en die heeft een wijzerplaat die lang niet zo mooi is als jouw foto’s doen vermoeden.
Dat geeft een horloge zoveel sex-appeal niet normaal. Ik volg je topic dan ook met veel interesse en ben benieuwd vanaf wanneer we kunnen inschrijven
Ziet er zeer goed uit, vind de handwinder wel mooier zonder de secondenwijzer. Ook de achterzijde ziet er dan beter uit, uurwerk is mooier en past beter (automaat uurwerk is te klein voor de kast). Desalniettemin zeer fraai allemaal