Time flies en kanonnen wat moet ik een engelen geduld hebben voor alles. Technische tekeningen zijn eindelijk af en hopelijk heb ik binnen nu en 3-4 maanden iets tastbaars in handen.
Mag allemaal even duren. De naam Leonhardt is niet te gebruiken helaas, mocht ik dit commercieel navolging willen geven. Better save than sorry.
Wel mijn keyshot skills een beetje opgepoetst en ook wat nabewerking gedaan.
Ik moet het je nageven lennaert. Het is een juweeltje aan het worden!
Misschien onbedoeld maar je speelt wel in op de trend nu met de geïntegreerde band. Ik zag dat Christopher Ward nu met de twelve was uitgekomen en deze met die dial doet er gewoon niet voor onder. Fantastisch mooi!
Dank! Ik had wel even een GVD moment toen ik CW the twelve langs zag komen. Die vult het gat dat ik probeer op te vullen. Maar dan is er weer wat te kiezen hè
Typografie van het merk is tof, voor de balans zou ik het ‘angular’ in een ander font zetten. Wellicht schreefloos met wat meer ruimte tussen de letters. En kleiner.
half september is mij verteld, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr in het tempo dat het nu gegaan is, zal het wel ergens oktober worden. Maar zal tzt ook nog wel een nieuw draadje openen (inclusief website etc).
Er worden wel iets van 8 a 10 wijzerplaat variaties gemaakt. 5 prototypes totaal.
Vind ik leuk dat je er zo op reageert. Leonhardt kon niet ivm intellectueel eigendomsrecht. Cassander is de tweede naam van mijn neefje maar Kasander schreef mooier in deze font en mijn broer heet Sander. En vind het zelf mooi klinken😀
Ik vind dit ook lekkerder klinken dan Leonhardt. No offense uiteraard. Leuk dat je het op deze manier toch nog dichtbij kan houden.
Heb het vast wel ergens gelezen maar kan het me niet meer herinneren. Was je ook van plan dit horloge op de markt te brengen of is het puur voor jezelf?
Eerst die prototypes en dan zien we verder. Kijken of het een beetje tractie krijgt. Maar zou wel heel leuk zijn als het lukt om ze te verkopen. Maar moet natuurlijk ook realistisch zijn en de kans dat mensen die en masse gaan kopen is natuurlijk ook beperkt. Zeker met alle sporthorloges die in de afgelopen 2 jaar uitgekomen zijn.
En daarbij kost het natuurlijk ook gewoon serieus geld om ze te laten maken. Dus eerst maar eens kijken hoe ze in real life ontvangen worden.
Ik heb in elk geval een paar unieke erfstukken straks.