Eigenaardige horlogetrekjes en rare eigenschappen

Tsja. Nergens last van.
.
.
.
.
Eh, toch…
Op de gekste momenten je horloge afdoen om, inderdaad, even stofjes en vegen van het glas te halen, maar ook even de achterkant te bewonderen.

Bij het dragen van de GS tijdens het werk stiekem mijn bril afzetten en de wijzerplaat in een soort macro modus van dichtbij te bekijken.

4 likes

Bij een wissel zet ik mijn horloge per abuis nog wel eens verkeerd.
Meestal met een heel uur, en daar kom ik dan pas uren later achter :rofl::blush:

Dit blijft onder ons he? :wink:

7 likes

De raarste reacties kreeg ik bij een watch winder … ik kreeg het niet uitgelegd…,

3 likes

‘s Avonds laat op het toilet, lekker stil, stiekem luisteren naar mijn horloge.

Is ruiken aan een zadel van een damesfiets ook vreemd?
Ik vind ‘t wel wat hebben.

8 likes

Mooi oud horloge of een vd stopwatches opwinden, en dan een tijdje aan mijn oor houden om naar het getik te luisteren…, Tja ik ben blijkbaar wat raar :joy::joy::joy:

2 likes

Ik heb een zaklamp op mijn nachtkastje liggen, zodat ik, voordat het licht uitgaat mijn lume nog even een boost kan geven.:joy:

23 likes

Ligt er aan wie er net afgestapt is. :rofl:

2 likes

Kun je beter een UV lampje bestellen, gaat het sneller en feller

7 likes

Goede tip!

Ben dus niet de enige😂

3 likes

Nope…

2 likes

Dat doe ik ook, ik heb er zelfs speciaal een Maglite voor gekocht, die is me toch fel!

2 likes

We zijn knettergek!

Dit is aan “normale” mensen niet uit te leggen😎
Maar die lume maakt mij intens gelukkig!

8 likes

Die blijven ook steken op level 1. :innocent:

1 like

Mijn beste,

Als eigenaardige horloge trek, kan ik beter melden dat ik een passionele Horloge Tik heb!!
En dan doel ik niet op het getik van het uurwerk!!
Wanneer ik mijn horloge om de pols gesp, dan geef ik het horloge namelijk “een heuse zoen”. :lips:
Als dat geen horloge liefde is,
dan weet ik het niet meer!!:heart:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

32 likes

De constante drang om te zoeken naar horloges om te kopen.

22 likes

Alleen voor de dwangmatige “wat dragen we vandaag” foto… als ik er aan denk.

Ooit in de kantine met een Rolex om , na 3 minuten staren naar het horloge , toch maar even kijken hoe laat het is , dus smartphone erbij.

Dan zitten er 6 mensen aan tafel dus zo :
:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

6 likes

En dat je besluit de komende maanden je niet gek te laten maken, en vervolgens horloge ziet dat je echt moet hebben.

8 likes

Coenraad toch. :blush:

3 likes

Speciaal voor jou!

2 likes