Eigenaardige horlogetrekjes en rare eigenschappen

Altijd bij het pakken van een horloge even het glas schoonvegen met mijn shirt.
Zit er zo ingebakken dat ik dit ook doe met horloges die bij bij een AD bekijk. Vandaag een Armin Strom van 50k, de verkoopster keek me toch wat vreemd aan

2 likes

Doet me denken aan deze klassieker:

6 likes

Doe ik ook, vroeg een keer aan mijn vrouw of zij mijn horloges wilde kussen ze zei toen dat er bij mij een steekje los zat en een hele grote ook
:grinning::wink::grin:

8 likes

Dat!

2 likes

Psst! Niet verder vertellen hoor!
Ik doe mijn horloge altijd veilig opbergen als ik een grote boodschap achter moet laten op de wc om zo mijn horloges niet te krassen, zelfs niet heel licht!!

Ja ik heb ook altijd een poetsdoekje bij me, meerdere zelfs.

Voor je horloge of
:thinking:

6 likes

Wat een rare snuiters hier.

Ik sla in de winter de mouw van mijn trui een stukje om zodat mijn horloge zichtbaar is, terwijl niemand er op let behalve ik.

Oh en ik doe mijn Casio golden boy soms op de kop om en zie dat pas een uur later.

9 likes

Verstandige vrouw, ooit al iets anders voorgesteld om te kussen.:joy:

2 likes

Met een goede voorzet kan over het algemeen iedereen scoren, wat denk je zelf? We hebben het over horlogeliefde :+1:

1 like

Inderdaad wel eens :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik ben lid van dit forum!

9 likes

Excuses, kwam wss door de dubbele “boodschap” in je tekst. :thinking:

2 likes

Ik ben de enige die normaal is hier. Het enige dat ik nooit bij “gewone” mensen zie is dat ik, bij het opwinden van mijn vintage Omegas en Poljots, ze tegen mijn oor houd zodat ik dat heerlijke mechanische ratelen beter hoor. :wink:

6 likes

Dit relaas heeft mij intens gelukkig gemaakt,ik ben niet alleen,ik ga nu zoeken naar een UV lamp :+1:

2 likes

Wat minder vreemd wellicht, maar doet mij denken aan de tweestrijd die ik constant voer;

Thuis het horloge omhouden, met alle klusjes etc. terwijl ik uit ervaring weet dat ik juist dan eerder ergens tegenaan tik en krassen maak. Of hem aflaten maar met een ‘naakt’ gevoel rondlopen en niet naar mijn horloge kunnen staren :grimacing:.

7 likes

Aha, met een naDruk op boodschap zie ik, :ok_hand:

1 like

:joy:

1 like

afbeelding

2 likes

:rofl:

1 like

Omdat niemand kennelijk mijn horloges lijkt te waarderen behalve ikzelf
 aan mn gevederde vrienden vragen of ze het horloge van de dag wel mooi genoeg vinden :sunglasses:

15 likes