Als ik op kantoor zit doe ik vaak mijn horloge af en leg ik hem voor mij neer, op z’n zij zodat ik ernaar kan kijken haha
OCD.
Op kantoor eerst kijken of de pc (in het domein) wel synchroon loopt met time.is. Domein is altijd in sync maar toch even checken. Thuis dito maar zonder domein.
Vervolgens gaat het horloge af en wordt nauwgezet bekeken wat de huidige afwijking is. Zolang ik die afwjking maar weet en zo mogelijk kan verklaren kom ik de dag wel door.
Volgens mij ben ik een absolute tegenpool van @koekoek.
Ik doe vaak mijn horloge af wanneer ik met cliënten werk, zelfs wanneer het gaat om een beater. Ik ben met al mijn horloges continue bang dat ze krassen krijgen, beschadigen of zelfs stuk gaan. Met name wanneer het op mijn werk escaleert.
Op MP zijn er al UV-lampjes voor 5-8 Euro. Ze worden ook wel eens gebruikt om in het donker muizenpaadjes te vinden. Urine en keutels schijnen op te lichten. Maar ze zijn ideaal om lume te aktiveren.
In jouw geval snap ik dat.
Als mijn werk escaleert kan ik mooi extra uren schrijven. Wordt niet snel geweldadig.
Ik stotter een beetje als ik mooie horloges zie
En blijkbaar heb ik een keer in het bijzijn van mijn vriendin wel 8x “Wauw, wat mooi” over een horloge gezegd, terwijl ik dat nooit over mijn vriendin zeg… zij nam het mij kwalijk.
Koop een G shock.
Zeg gewoon 8x “wow wat een lelijk gedrocht” over een horloge. Als je dat ook nog nooit tegen haar hebt gezegd is alles weer goed toch?
Doosje chocola of tasje van Victoria’s Secret doet ook wonderen
Als echte watchnerd vind ik natuurlijk helemaal niets eigenaardig. Het zou bijvoorbeeld pas raar zijn om geen poetsdoekje bij te hebben. Eigenaardig topic dit…
Je gebruikt de trekhaak van de auto toch ook gewoon om een aanhanger te trekken? Je moet hem alleen wel gebruiken voor het aanta kilo’s /gewicht etc waarvoor die bedoeld is.
Ook bij een Gshock heb ik dat gevoel
Geen idee. Ik heb nooit een trekhaak gehad. Vind ik lelijk staan.
Het is net als zo’n pak waar haaien niet doorheen kunnen bijten. Waarom zou ik het uittesten en me blootstellen aan onnodig gevaar?
Had ik ook de eerste paar dagen. Gevoel gaat vanzelf over na een paar flinke stoten zonder schade😅
Bovendien, je moet gewoon 1 horloge hebben die kapot mag.
Ik zit ook altijd te klooien met bandjes en doe per avond een paar keer een ander horloge om. Vorige week lekker op de bank naar Peaky Blinders aan het kijken. Ik hou van het tijdsbeeld en de Art deco stijl. Even op pauze gezet om deze om te doen.
Ik draag ook gewoon m’n Oris naar het werk.
In geval van calamiteit bij een cliënt heb ik altijd ‘m snel afgezwengeld. Daarnaast is in geval van reanimatie zo’n horloge best handig om om te hebben, valt er nog te timen hoelang je al bezig bent!
Peaky Blinders, een zakhorloge maakt het helemaal af natuurlijk.
Mooie serie!!
Ook mooi maar in het laatste seizoen zie je de opkomst van het polshorloge bij sommige acteurs.
Ik herken me niet in deze “trekjes” voor iedereen die opzoek is naar een “goede” poetsdoek kijk hier eens
Ik mag mijn auto graag schoonhouden
Vanmorgen dacht ik laat ik eens een “poetsdoek” gebruiken om mijn horloge schoon te maken. Het resultaat is super.
De kosten voor de doek zijn gering je kan ze eenvoudig op de gewenste maat knippen, ideaal wat mij betreft.
Je hebt gelijk ik zag het net ook. In aflevering 3: strategie.
Het leek erop in aflevering 2, dat de zanger in de pub een horloge in zijn vakantie had gedragen.
Oeps op dit forum had ik natuurlijk eerst moeten waarschuwen voor een SPOILER ALERT!
Mijn chrono om stipt 12:00u aanzetten creëert elke dag om precies 12:00u een heerlijk zen-moment als alle dials tegelijkertijd weer door het startpunt gaan. Kan er steeds opnieuw van genieten.