Eigenlijk wil ik nog steeds deze maar

Het is vast een bekend iets, je hebt een horloge gezien dat je trekt maar het is niet meer in productie…

Dat heb ik met deze Hamilton Jazzmaster Viewmatic. Niet in het echt gezien maar vind hem iedere keer weer mooi als ik hem zie op een plaatje.
Voor mij klopt die, de maat is 37mm, de wijzers allen de perfecte lengte, mooie indices, mooie kast etc. De band weet ik niet of ik die wel zo mooi vind maar genoeg banden die ik heb liggen om hem op te leuken.

Maar hij is uit productie helaas en heb hem wel al 2 x gekocht. Eenmaal in de USA waar ik nog even een mail kreeg met absurde kosten voor verzending. Bovenop de aanschaf en de te verwachten invoer en BTW was me dat te gortig. Toen bij een Spaanse shop gekocht, althans weer betaald en daarop volgend bericht dat ze hem toch niet meer konden leveren. Kon wel zonder meerprijs een 40mm model met day/date krijgen. Dat heb ik dus niet gedaan want ik wil toch de 37mm.

Nieuw zijn er nog wel te krijgen met een zilveren wijzerplaat en Arabische cijfers maar ik wil de zwarte met indices. En het is deze! De H32455131

Ik zag er nog 1 nieuw maar enkel met creditcard te koop, en die heb ik niet en wil ik ook niet meer. Grrrr.
Anyway, welke altenatieven zijn er voor dit horloge? Geen Seiko in ieder geval, wel mooi maar niet wat ik zoek.

5 likes

Heeft dit een reden? Misschien kun je een berichtje sturen en vragen of je met PayPal kan betalen.

2 likes

Je kent toch wel iemand die voor jou het horloge met zijn/haar credit card kan aanschaffen? Zou niet snel voor een alternatief gaan wanneer ik helemaal idolaat zou zijn van een specifiek model.

2 likes

Geen concessies, maar gewoon deze zoeken kerel. Maak van dit topic een “gezocht” topic en je zal slagen.

1 like

Ja

Is via Amazon en kan verkoper geen bericht sturen

Vraag je iemand op het forum met een creditcard?

Oh wacht, ik zie nu pas wie het topic heeft gemaakt. Ik wil de reden ook niet horen :joy:.

Heb je geen vrienden die wel een creditcard hebben?

3 likes

Hahaha, eikel :slight_smile:
Maar zie nu dat ik wel in contact kan komen met de verkoper.

2 likes

Educated guess:

Als die Hamilton niet al te raar duur is kan ik je wel uit de brand helpen, modern en digitaal als ik ben. :upside_down_face:

10 likes

Jet fuel can’t melt vouwsluitingen :man_shrugging:t2:

Maar kijk eens wat een geweldige HF’er die @anon50762135EV toch is. Wat een man. Wat een icoon. De vrouwen willen hem en de mannen willen hem zijn.

5 likes

Ah, wat ben je toch een lieverd!
Hij zou op $534 komen incl verzending maar heb de verkopert ook gevraagd of het via PP kan. Weet niet of dat kan via Amazon.
Maar anders als je zou willen zou ik het wel waarderen :slight_smile:

Ik wil mij. :sunglasses:

Hoeveel millimeter is dat ding eigenlijk? Ik ga niet meewerken aan nog meer dressers van 42+ mm hier op het forum. :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

#metoo :heart_eyes:

1 like

Topgoser :+1:t2:

Hij is 37mm en dus een dresser en geen net uitziende putdeksel

4 likes

PB mij die Amazon link eens, ik zie alleen maar exemplaren van buiten de EU. :wink:

1 like

Ik zie er sowieso maar 1 en dat is in NY

1 like

Ik vind hem behoorlijk duur voor een non-EU exemplaar. Joma had ze voor 380 dollar.

1 like

Hhhhmm, hij is best aan de prijs ja.
En ook weer duurder dan ik eerder al had betaald voor een niet leverbaar exemplaar.

Ik ga even kijken of ik een prijsvoorstel kan doen.

1 like

Dan is er 1 binnen handbereik en komt toch de Hollander naar boven :joy:

4 likes