Eigenlijk wil ik nog steeds deze maar

Ik heb ook dringend hulp nodig om een horloge voor mij op jouw card aan te schaffen, topper ben je ook!!! :joy:

2 likes

@anon50762135EV …deze is uit mijn geboortejaar en moet ik echt hebben…zou je deze even kunnen voorschieten.
Je krijgt het terug…zsm :+1:
Bedankt he.

https://www.ten2two.nl/product/rolex-submariner-5513/

4 likes

Er heeft zich een rij gevormd en je staat achteraan :grinning:

2 likes

Hij biedt het aan hé :wink:
En het geld wordt niet voorgeschoten en staat al op zijn rekening voordat het is afgeschreven :slight_smile:

3 likes

oh oh je ben duidelijk niet bekend met @anon50762135EV hahaha

2 likes

Nee, vertel?

1 like

Die @anon50762135EV :+1: Top vent.
Nu mijn Sub nog even regelen en mijn weekend kan niet meer stuk.
Komt goed…toch Ide :thinking:

1 like

Goudeerlijke knul, gaat helemaal goed komen en jij hebt straks een reden voor een NA topic

2 likes

Ik heb ook geen enkele twijfel hoor. Al eerder zaken gedaan met hem en dat was allemaal picobello.
Het vertrouwen is ook wederzijds anders zou hij het niet aanbieden :slight_smile:
Er zijn er hier zat die ik durf te vertrouwen, dat is toch ook de forumspirit gelukkig.

5 likes

Ik zal mijn creditcardgegevens zo even opzoeken en dan neerplempen. Nummer, expiry date en CVC code. Dan zie ik wel wat jullie allemaal hebben besteld. Wel netjes alles naar mij overmaken hè?

Groetjes :metal:

5 likes

Kom…kom…kom maar…met die gegevens :grin:

c57fc5014e1ce879a6949bbbb0b1a4b9

4 likes

Kunnen we dit even naar get “Ervaring met” gedeelte verplaatsen :joy:

3 likes

Staan een hoop ervaringen in maar alleen voor die drie knaken bandjes die @anon50762135EV aan de lopende band op dit forum pleurt. Dit is andere Kuche

2 likes

Even ontopic…dit vind ik echt een beauty :ok_hand: en zeker met 37mm :+1: …Hebben ze deze eigenlijk ook in het wit/zilver zonder arabische cijfers? Ben benieuwd naar de irl foto’s :+1::yum:

1 like

Op een stapel kranten alsof t een vette gebakken vis is van de viskraam… :wink:

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

#metoo

iig wel met maar weet niet of ze er ook zoals de zwarte waren in het zilver. Ben deze trouwens nu aan het overwegen, toch ook mooi

afbeelding

2 likes

Ook mooi maar zonder de cijfers zou ik toch mooier vinden :roll_eyes:

Vind/vond ik ook. Twijfel nu een beetje.
Vind die zwarte gewoon erg lekker. Daar klopt denk ik alles aan tot die wellicht om de pols geknoopt zit en dan tegenvalt. Maar this one grows on me. Mede doordat eigenlijk wat ik heb al een zwarte plaat heeft. Deze heeft ook genoeg om mooi te zijn.

Hahaha, wie weet heb ik over een uurtje al op kopen gedrukt :joy::joy::joy:
Dus wie weet is het al snel bekend of het wat is

2 likes

Lekker hey…die verslaving :+1::wink:

Je kan ook wachten totdat hij ergens op UF of ebay verschijnt…maar ja dan moet je wachten…das pittig :grimacing::joy:

1 like