Hahaha, nou het is meer dat deze straks ook nergens meer te vinden is wat me doet neigen naar kopen.
Krijg ook de Hudson snel binnen nu. Ik ga gewoon nog even rondneuzen en zie nog wel.
Deze is ook wel mooi maar jammer genoeg kwarts en 40mm…
Zijn allemaal mooi maar de 37mm is de maat die ik zoek.
Met 40mm is die te groot vind ik.
#metoo
Tsssss
En ‘flatuleus’ heb ik elders op dit forum gelezen.
Toch wel een puntje bij een eerste date lijkt me.
Tja of gewoon los knetteren dan is het issue meteen out of the way.
Wat raad jij aan als zijnde vrouwenverslinder?
Geen boontjes eten voordat je op stap gaat.
Vergeet al die onzin over gevoelige kant, humor en dat zweefgedoe.
Ruwe bolster, dáár houden de vrouwtjes van. dat zit in hun primitieve brein (primitief in de zin van oer brein).
Ow ja, ontopic: mooi horloge, 't is net een Seiko hoor.
Precies, want tijdens de bed scenes hou je zo’n reutel echt niet binnenboord.
Maak van die scheet een donderslag!
Daar kun je uitstekend overheen hoesten. Net als wanneer je de volgende ochtend de residuen van de Belgische biertjes gaat zitten wegbrengen. Gewoon dames en heren. Op uw aller HF. Gratis tips. Van de grootmeesters.
Ja, maar dat is dan ook vragen om stront aan de knikker
Nou, voor de zekerheid dan maar: die van mij zeker niet al te serieus nemen hoor. Ik heb gewoon weer teveel gezopen. Cola wel te verstaan.
Ter illustratie: Herman Finkers verwoordde het ongeveer zo: ik hoefde vroeger maar met mijn vingers te knippen, en ik had een date. Het heeft ongeveer 18 jaar geduurd voordat ik dat met m’n vingers knippen onder de knie had
Hohoho, of naar het ‘Ode aan Ide’ topic. Ik heb niets teveel gezegd
Dat is een gejat citaat; dat gaat namelijk eigenlijk over Jack Reacher!?
Nee, het is een citaat wat oorspronkelijk in 1963, en ik haat het om dit te moeten zeggen, door ene Raymond Mortimer over James Bond werd gebezigd in een review van On her Majesty’s Secret Service, wat later tot mijn grote ongenoegen aan Raymond Chandler werd toegedicht. Dat laatste is natuurlijk onzin.
In 1997 kwam het terug in Austin Powers. Nu was dat ook het jaar dat het eerste boek over Jack Reacher werd gepubliceerd, maar het ging van oorsprong over Bond. Ik ken het zelf alleen van Austin Powers.
Groovy Baby! Yeah! En da’s direct een mooi bruggetje naar @anon50762135EV.
Austin power steengoed!!!
Mooie aanvulling!!
Thanks!!!
Ik doelde zelf meer op Austin Powers, want met Bond steken we hem iets te veel veren in de kont.