Eigentijds en -wijs design uit de oude doos? Een onverwachte (NA en) schoonheid.

Zo, super mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Hele leuke. Hoe is die nu onverwachts op je pad gekomen?

1 like

Dank voor je leuke review! Deze staat al een tijd op mijn lijstje en na jouw review is ie alleen maar aantrekkelijker geworden!

2 likes

Dat gaat helemaal goed komen :+1:

Dank jullie wel!

Time will tell :wink:

Net niet helemaal vergelijkbaar :wink:

Eind vorig jaar in Londen voor het eerst gezien en gepast. Blijven plakken. In mijn hoofd en het fotoalbum. Tsja, daar ga je al. Uiteindelijk gerechtvaardigd in de aanvulling op de collectie. En ik sprak mezelf dus niet tegen :sweat_smile:

Top. Als je het horloge een keer wilt zien of passen dan regelen we dat natuurlijk :+1:

Dank jullie wel voor alle reacties, zeer gewaardeerd en heel graag gedaan!

Fijn dat ik zo ook iets kan teruggeven aan ons HF.

12 likes

Ik snap het wel. Als hij in de album staat, dan moet je hem ook hebben he.

1 like

image

Heel, heel tof! Gefeliciteerd!

1 like

Een mooi modern en toch klassiek ontwerp! Straalt rust uit! :heart_eyes:
Geniet er van! :hugs::pray:

1 like

Dank je wel :+1:

1 like

Dank je wel en dat zal ik doen!

Mooi man! :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Van harte gefeliciteerd👌

1 like

Mooi horloge

1 like

Geslaagd ontwerp van een merk dat misschien inderdaad niet de waardering krijgt die het verdient. Waarom eigenlijk niet?

Draag hem in elk geval in goede gezondheid :+1:t2:

1 like

Mooi mooi.

1 like

image

1 like

Prachtig!

1 like

Dank je wel en goede vraag Ed.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen RW ook nooit eerder in beeld te hebben gehad, laat staan ook maar enigszins overwogen te kopen.

Dit specifieke model zag ik vanwege of dankzij de GPHG. En vervolgens ook echt niet zomaar gekocht. Over het volledige assortiment van RW durf ik dan ook zeker geen uitspraak te doen. Maar… deze Millesime Small Seconds is wat mij betreft dik in orde en absoluut bang for buck.

2 likes

Mooi en heel bijzonder! Echt een eigen gezicht.

1 like

Dank jullie wel :+1:

:point_up_2:
Precies dat!