Eigentijds en -wijs design uit de oude doos? Een onverwachte (NA en) schoonheid.

Ik heb deze wel gezien destijds, maar hij was niet echt blijven hangen. Maar bij nader inzien is’t echt een heel geslaagd ontwerp. Zo’n sector dial vraagt wel wat ademruimte, dus ik vind de maat zeker ook goed gekozen. En die lagere small seconds is een schot in de roos!

Heel mooie keuze en bedankt om ons nog eens van de begane paden weg te halen. Had hier een meer prestigieus merk op gestaan, heel de horlogewereld was er gek van!

Geniet ervan alleszins! :ok_hand:

1 like

Ik vond en vind hem nog steeds prachtig. Alles klopt er gewoon aan. Via deze weg ook nog mijn felicitaties :wink:

Ik zag laatst dat ze een chrono variant gaan uitbrengen. Die ziet er ook lekker uit.

9 likes

Dank jullie wel @illewoare & @SpringDrive !

En, volgens mij in september, een 35mm, een maanfase en een stalen band. Verrassend lekker!

Plaatjes, omdat het kan :grin:

2 likes

Een mooi ingetogen horloge. Draag hem met trots!!

1 like

Gefeliciteerd en bedankt voor de leuke uiteenzetting!

1 like

Erg mooi horloge! Heel veel draagplezier. Ik ben benieuwd naar de andere kleuren

1 like

Bij ieder horlogemerk komt eens in de zoveel tijd wel een horloge voorbij, dat er met kop en schouders bovenuit steekt. Voor mij is deze Raymond Weil daar een goed voorbeeld van. :heart_eyes: Heel veel draagplezier gewenst! :tada:

2 likes

Wat een pracht! Dit is hoe een horloge moet zijn.
Een bijzonder mooi exemplaar.
Geniet ervan in alle opzichten.

1 like

Dat zeker, gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Prachtig horloge Anthony!:ok_hand: Geniet ervan!

En je review is een waar plezier om te lezen. Dankjewel daarvoor!:slightly_smiling_face:

Dank jullie wel, zeer gewaardeerd!

2 likes

Wat een fijn compliment en met plezier geschreven.

1 like

Helemaal met je eens.
De Millesime lijn zal verder worden uitgebreid, en terecht. Of het bij deze uitschieter blijft zal de tijd ons leren.

1 like

Veel plezier met deze NA Anthony. Dat noem ik uit het doosje denken :ok_hand:

1 like

Da’s nou echt een knaller uit een onverwachte hoek. Prachtig!

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.

1 like

Prachtige NA op een prachtige manier verwoord. Draag hem met plezier :star_struck::+1:

1 like

Dank jullie wel :blush::+1:

1 like

Dat is toch gaaf en net even anders. Omdat het kan.

En “uit het doosje denken” voeg ik toe :joy::+1:

2 likes

Wow, wat een topper. Gefeliciteerd, ik vind dit echt een beauty!

1 like