Eigentijds en -wijs design uit de oude doos? Een onverwachte (NA en) schoonheid.

Ik zou toch voorzichtig zijn met deze uitspraak. Je wilt niet dat, ik noem maar iets, een vrouwelijke collega dit verkeerd opvat.

:face_with_peeking_eye:

1 like

Dit merk zie je niet vaak op HF.

1 like

Ik kan het daar helemaal mee eens zijn.
Dank je wel :blush::+1:

image

1 like

Erg knap horloge

1 like

Klopt.
Deze Millesime collectie is nochtans best smakelijk :yum:

2 likes

wat een gaaf ding, indd een merk waar je niet al te snel zou gaan kijken. maar deze is echt heel goed gelukt.

1 like

image

#zoishet
Dank je wel!

1 like

Opvallend toch, wat een kleine verplaatsing van de as van de kleine seconde doet voor de looks. Meteen beter in balans.

1 like

Echt hè?
Ze hadden immers voor een goedkoper uurwerk kunnen gaan. Deze duurdere designkeuze brengt in mijn ogen ook precies de juiste balans in de prachtige wijzerplaat. Soort van kers op de taart. Job well done.

Heel leuke review van een prachtig horloge. Die sector dial met de crosshair er in geëtst is subliem. Veel draagplezier.

1 like

Dank je wel :ok_hand:

:point_up_2:

:raised_hands:

1 like

Tja mijn naam is ook Raymond maar dan meer een dweil.
Wel een vreselijk mooi horloge!!!

1 like

Dank je wel Raymond!

1 like

Mooi verhaal!
Jouw post zet Raymond bij mij op de kaart.
Moet deze maar eens bekijken en om de pols leggen.
:+1:

2 likes

Zo mooi deze :ok_hand:t3:

Van de week heb ik een Calatrava om gehad van 34k… en als ik dan je Millesime zie… dan kan ik niet anders concluderen dat je een mooie maar bovenal een verstandige aankoop hebt gedaan :sunglasses:

2 likes

Dank je wel Frank :+1:
En als je de RW Millesime een keer wilt zien en passen, laat maar weten!

1 like

Dank je wel Marco!

Ik ga de rest van deze regenachtige zondag maar eens bedenken wat ik met de resterende 32k ga doen :joy:

2 likes

Thuis kun je mooi vertellen dat je met deze aankoop een besparing van 32k gedaan hebt :stuck_out_tongue_winking_eye: #omdenken

1 like