Ein "must have" für alle Uhren Fans.....

Dat is anders. Wij snappen elkaar wel!
Ik probeer mij niet meer op te winden over horlogemerken die alles kopiëren waar een ander hard aan gewerkt heeft. Het is puur diefstal en sneu. Laten ze zelf iets verzinnen.

7 likes

In mijn ogen een gerepliceerd ontwerp.

Het feit dat er een ander merk op de plaat staat, maakt het voor mij niet minder een replica.

3 likes

Wij gaan vanavond bier drinken.

1 like

ik dacht het niet…

Niemand verkleed zich als Hazes toch?

Ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn vergelijk. Namaken is makkelijk. Bedenken is lastig.

2 likes

Hij lijkt dermate op de Rolex dat deze gewoon van je pols wordt gerukt in de hoofdstad. Lekker dan.

3 likes

Maar waarom wordt een merk als Invicta dan helemaal gebasht en Steinhart nog gedoogd?

En daarna krijg je 'm gewoon terug omdat het geen echte rolex is.

4 likes

Ik het wel een knap horloge, zeker de kast. Er had nog een boller saffier op gemogen en de zichtbodem mag geschrapt worden.

Origineel? Niet echt, nee. Maar persoonlijk stoor ik mij niet aan een hommage van een model dat al lang niet meer in productie is en nu compleet onbereikbaar is geworden voor mensen die geen bom geld liggen hebben voor een stuk sieraad te kopen (want die 6542 is zo duur geworden dat het nauwelijks nog anders gedragen kan worden…). En je kunt ook niet zeggen dat de rechtmatige opvolger (de huidige gmt master II) nog naar hetzelfde idee is ontworpen als het origineel. Als je ze al kunt kopen zonder belachelijke premium…

1 like

En heb je 2 gebroken ribben.

1 like

Maar je hebt wel je 700 euro kostende hommage terug :grin:

1 like

Fugazi.

4 likes

Leg dat thuis maar eens uit. Schat mijn horloge is gejat en ik ben gewond. Ja maar je draagt hem nog.

3 likes

Marillion ?

7 likes

Die draai ik weer veel de laatste tijd. Wat een nummer.

2 likes

Beter goed gejat als slecht bedacht.
En dat kunnen ze goed in de horlogewereld.

2 likes

Italiaans.

Hier ook en zie dan dat het muziek uit de 80er jaren is.
Tijd zeer ver vooruit

1 like

Ah joh dit horloge wereldje snappen ze toch niet thuis :joy:

1 like

Serieus: hoe durf je “steinhart designer” op je LinkedIn en visitekaartje te laten zetten. Een totaal lachertje. Er moet staan “Rolex copy artist”. Oh wacht nu wind ik me toch weer op :smile:

4 likes