Ein "must have" für alle Uhren Fans.....

Chelsea Monday, jigsaw puzzle en ga maar door. We gaan off-topic. Sorry TS.

3 likes

Scottish :grin:

image

3 likes

Ik snap wat je bedoelde hoor en leuk zo’n liedje maar fugazi is een Italiaanse straattaal voor nep. Maar dat wist je al toch? :wink:

1 like

En het is ook de naam van een Amerikaanse rockband.

3 likes

:sunglasses:

Denk aan je bloeddruk!

1 like

En dus ook een synoniem voor Steindinges, …hart.

1 like

Zullen we verder gaan over originele muziek?
Daar is Marillion een goed voorbeeld van,zeker de Fish periode

2 likes

Wat @flowert zegt!

2 likes

Wie kent het origineel als je de logo’s zou weghalen ? In percentages van de beroepsbevolking ?
Hommages zijn niet aan mij besteed. Toch het gevoel dat je met een toepetje oploopt dat ieder moment kan afwaaien.

Een “tribute” als de BB58 vind ik, ondanks dat ik hem super super mooi vind, ook al een beetje een “jaren 30 woning” in een Vinex wijk.

Niettemin schijnen die Steinharts, afgezien van het gejatte design, best kwalitatief prima horloges te zijn. Mag ook wel voor die prijs.

4 likes

Ik ben al lang geleden gestopt met proberen de mooiste hommage aan een Milsub te zoeken. Eenmaal om de pols geven ze niet het juiste gevoel.
Zou ik een echte kunnen kopen, deed ik dat overigens inmiddels ook niet meer, de waarde gaat helemaal nergens meer over.

On topic, voor mij is deze Steinhart hommage eenzelfde geval, voor iedereen die een originele niet kan/wil betalen een leuk alternatief maar het (broodnodige) gevoel komt niet eens in de buurt.

3 likes

:bomb: :bomb:

De granaten zijn permanent uitverkocht :sweat_smile:

1 like

Als het kroontje wegdenkt is het gewoon een oud, verkleurd horloge en is de Steinhart lekker fris :zipper_mouth_face:

28 likes

Moest trouwens ook aan deze denken:

Persoonlijk vind ik dit een beter gelukte hommage/kopie/replica*.

*Doorhalen wat voor jou niet van toepassing is.

4 likes

Supertof! :smiley:

1 like

Niet goed gekeken dus :roll_eyes: Dacht ook dat ze deze emoji te gevaarlijk zouden vinden

1 like

Je beschrijft het hele topic in 1 tekening, knap gedaan! :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

2 likes

Met dank aan @Guapo voor het verzoek. :wink::metal:

3 likes

Die is vele malen toffer!!! De hogere prijs wat mij betreft terecht.

1 like