Dat was die van @Motormuis
Ik ben destijds begonnen met Misplaced childhood(toen die uitkwam),daarna kwamen de andere albums pas in beeld.
Heb ze allemaal met Fish en ook het soloalbum van Fish.
Vind ze nog altijd mooi en origineel qua style
Huh, er is iets fout gegaan in mijn reactie, maar wat?
Hier ook…
Bijzonder trouwens hoe een Steinhart en nootjes topic lijkt te veranderen in een Marillion topic
It all started with Fugazi
Klopt!
Mss hier verder gaan
ipv iemand anders zijn topic te vervuilen met een hoop gezwets
https://www.horlogeforum.nl/t/het-kippenvelmuziek-topic-chicken/119655?u=spoon1
Als ik het topic zo lees zijn de enige emotioneel geladen reacties van mensen die “anti” zijn en niet van de “huilbaby’s”.
Ach, ik vind 'm lelijk. De dial van allebeide uitvoeringen is in mijn optiek uit balans met te lange indices en 12 markeringen. Ook het koddige lange pijltje met het te kleine puntje doet het niet voor me. En die rotte bakelieten bezel van die rollie is niet cool van kleurstelling, terwijl de keramische bezel het gewoon niet beter doet.
Kortom: Yuck, on both counts. Dan zijn er nog wel andere GMT Masters gemaakt die ik wel cool vind. Zoals de recentelijke Tudor hommage, wat dat betreft. Ook al heeft die lelijke wijzers.
Dat gezegd hebbende: Hij zal ongetwijfeld een pak op z’n lazer kunnen hebben, en het zal wel allemaal heel OK in mekaar zitten.
Oh well. 13 in een dozijn, herhaling van zetten, etc etc etc. Grappig genoeg zijn de Polars in m’n achting gestegen en zou ik op een GS quartz GMT geilen, terwijl ze eigenlijk qua “simpele flexibele GMT” niet aan de DC-4 Airman kunnen tippen.
Die witte-miserabele-mannen-rockmuziek is een beetje een jeugdzonde. Marillion’s M. C. heb ik ook in de verzameling, alsmede Yin en Yang, maar da’s meer omdat ik ze nu eenmaal ooit gekocht heb toen ik nog niet beter wist.
Ik mag graag met een whisky in de hand lichtjes hoofdschuddend door die ouwe meuk in m’n iTunes library heen scrollen terwijl ik naar fatsoenlijke muziek luister. Op dit moment Bebel Gilberto en Paula Morelenbaum.
Het zal het weer zijn.
Dan deze maar. Herinnering aan ‘betere’ tijden…
In de kaasfondue ermee
Die moet ik ook maar weer eens uit de kast trekken, tijd niet meer gedraaid. Komt door al dat Muse-geweld… En on-topic, die Steinhart doet het niet voor me, waarbij ik vooral jeuk krijg van de kleur van de lume. Dat een totaal onbereikbaar model door de Steinhart centrifuge wordt gehaald en er gewassen en gestreken aan de andere kant weer uitkomt, mwah, niet mijn kopje thee.
dat rood en die lume. Precies dat.
Oja, ook het lettertype op de bezel kan me niet bekoren
Wij hebben meer gemeen dan je denkt
Lijkt mij wel heel erg hoopvol …
Net zo een kansloze plakzooi als de gemiddelde Aramar en Squale die dit ontwerp “geleend hebben”
Zoals jij ‘brokjes in je keel’ krijgt als je een DD met onyx wijzerplaat ziet?
Brokjes komen van mannenpap
Gaaf dat je dat geflikt hebt. Je hebt er echt een flinke reis van gemaakt om uiteindelijk alles precies zo te hebben als je wilt. De ware Iiefhebber!