Wauw, even 45 jaar terug in de tijd.
Dit dus
Het is maar goed dat je het er bij vermeldt, want voor je het weet, word je hier gelyncht door een stel gemuilkorfde huilbaby’s die hun muilkorf hebben weten los te sjorren en jou eens even al schreeuwend en dwingend gaan verkondigen dat je er helemaal naast zit en niet zo moet kutkammen.
Waarschijnlijk dat ‘zij’ op het moment op vakantie zijn, of er niet genoeg meeschreeuwers online zijn, want het is wel opvallend rustig omtrent dit topic op dit moment.
Die steinhart ziet er goed uit
Eigenlijk moeten ze de Steinhart wat toetakelen. Zou beter staan.
Zoiets als bij de fliegers van Laco.
Dus dat. Mensen beginnen met ‘iets wat er op lijkt’ maar gaan als Bruin het trekken kan toch voor het origineel…
Het gros aan Sjonnie’s wat ik op straat tegenkom draagt een nep Rolex, maar heb nooit vernomen dat die van iemands pols zijn getrokken.
Gratis tip:
Kleedt u als een Sjonnie en niemand neemt uw (neppe, look-a-like) Rolex of echte Steinhart van u af.
Ze zijn de datum loupe vergeten! Het origineel is toch 100 x mooier.
Wel zorgen voor schone handen en nagels anders denken de spotters dat je op een autosloperij werkt en dat hij dus echt is…
Beslist! Dat ze die cyclop er niet hebben opgezet moet toch te maken hebben met een mate van terughoudendheid om toch niet al te veel in de kijker te lopen . Die kan je er trouwens makkelijk zelf opplakken.
Men neme pis(donker)geel en noeme het vintage…
En in de modewereld. In de autowereld. In de… enz.
Let maar op, dat wordt weer helemaal hip Vintage noemen ze dat dan
“Do you realise, this world is totally Fugazi”
En ook deze laatste tekstzin van Fish uit het fantastische nummer “Assassing” spookt weer door m’n hoofd:
“…and what do you call assassins who accuse assassins anyway, my friend?"
De mooie hoes van het album is al eerder gepost zag ik dus doe ik dat maar niet meer (met tegenzin).
Script for a Jester’s Tear(1984)Is mijn Marillion favoriet,nummer en album,zojuist in de auto nog gedraaid
Ik vind een keramische bezel inlay op een horloge met een vintage stijltje wel killing!
Verder een gevalletje: Beter goed gejat dan slecht bedacht. En daar is niks mis mee wat mij betreft.
Groeten,
Noel.
Marillion is geweldig, ik vind echter de post-Fish era beter, luister eens naar de nummers This strange engine of King, geniaal goede nummers. Back on topic: ik merk dat ik vooral de Steinharts interessant vind als er geen Steinhart op de dial staat zoals sommige vliegers. Ik vind de naam Steinhart storend terwijl ik dat bij Hanhart bv weer niet heb.
Volledig eensch! Dat album is nog beter dan “Fugazi”. Heeft volgens critici, en volgens mij ook, inmiddels een legendarische status, en terecht dus.
Zo te zien heb je in de auto het live-dubbelalbum aanstaan.