Eind 2018, goede voornemens voor 2019?

Met school kan ik naar Japan, dat ga ik doen. Ben gelukkig met mijn Nomos en dat vind ik prima.

18 likes

Is toch ook Rolex. :thinking:
Vergeef mij bij voorbaat mijn onkunde. :roll_eyes:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ja klopt.

Mijn enige guilty pleasure bij Rolex. Oh & een Polar.

2 likes

Clays watch;-)

1 like

:joy:

1 like

Proberen? We waren er al uit toch? Tussen kerst en oud & nieuw dragen en dan door naar mij :wink:

3 likes

Ja, ruggengraat of niet dan. :sunglasses:

1 like

Luister jacob, jij koopt van mij toch? dus geen tussenfratsels. :rofl::wink:

1 like

Dit jaar was voor het eerst sinds dik 10
Jaar weer een serieus horlogejaar. Het begon met mooie Seiko’s. Steeds mooier werden ze, tot de Sla017 en 019 toe. Kwam erachter dat ik een flipperaar ben. Althans met veel “pieces” wel. Niet met alle. Voor het eerst in Mn leven een Rolex gekocht. En verkocht. En weer een gekocht. En nog een gekocht. En weer verkocht. Maar de BLNR hou ik. Tenzij mss een daydate onyx. Goede voornemen: ervan genieten. En iets meer rust bewaren.

Ohja, als de kans zich voordoet, een mooie Lange kopen. Of een rosé gouden Rolex met zwarte wijzerplaat. Damn. Voel de onrust alweer komen.

1 like

Zo, da’s lang geleden :scream: zullen we het deze keer eens andersom doen? :wink:

1 like

In 2018 deze aangeschaft

Nu is er rust en ik verwacht in 2019 dan ook geen horloge te kopen. Benieuwd of dat uit gaat komen…

18 likes

Is een optie uiteraard. :grinning:
We gaan het zien, ergens diep in mijn hart vind ik het een te gevoelig horloge om te dragen.
We gaan het zien. :wink:

1 like

Jullie kunnen wachten totdat jullie 'n ons wegen!:kissing_heart:

Zou sowieso geen probleem zijn. :wink:

2 likes

Gmt houden :see_no_evil::v:

2 likes

Wacht maar. :wink:

Iederee in zn waarde laten zou voor sommigen een goed voornemen moeten zijn.
Of het nou om een aliexpress-‘horloge’ gaat. Of het nou om een mening of voorkeur gaat van een HF-lid ‘dat nog maar net komt kijken’, hou gewoon je fatsoen. Ook al heb je van thuis weinig tot niets meegekregen, als je wilt kun je het leren.
Dit gezegd hebbende, die Grand Seiko gaat er komen, en die King Quartz ook. En, wie weet mn eerste automaat, spreekt me niet aan, die stoommachine-technologie, maar eentje moet erbij. Overweeg een Alpinist, maar een Hamilton Jazzmaster gooit ook hoge ogen, misschien voor de vorm wordt De Eerste Automatic toch een goedkoop Seiko’tje, maar dan wordt het wel heel veel Seiko…
Nou ja, plannen genoeg, maar de GS dié komt er, misschien wel als automaat

9 likes

2018 voornemen was minder impuls aankopen en upgraden. Dit is aardig gelukt denk ik. al brand op het moment het geld in m’n zak voor een 2018 afsluiter :grin:

2019, zelfde als 2018 hoop ik.

2 likes

Rond april meen ik lid geworden van het forum en geleerd wat de betere horloges cq. merken zijn. Mijn smaak is door het vele lezen en kijken ook veranderd. Van chronograaf naar duikers kortweg gezegd. Verkocht of geruild: 3 Seiko 5 jes, Tissot quickster , Edifice en Taughmeister. Aangekocht een SMPC ceramic, TH aquaracer, Tissot Squelette, Oris Aquis, Alpina Seastrong en Seiko Presage cocktail en vintage Movado uit 62. Horlogewensen: zat! Maar dan moet er ook nog wat weg.
Persoonlijk goed voornemen: serieus afvallen!
Verder heb ik zoveel levenservaring dat het wel zo is dat je veel te willen hebt maar weinig te vertellen in je leven . Dus ook nemen zoals het komt en daarmee verder. Horlogewensen hier ook op aan te passen.

2 likes