Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

Als je van technisch bijzondere dingen houdt is zoā€™n GS springdrive toch juist interessant :thinking:

De volledig mechanische Japanse uurwerken vind ik technisch niet zo interessant als de Zwitserse op hetzelfde niveau.

De springdrive is wel een uitzondering, omdat deze uniek is. Ik ben er nog niet uit of ik het verschil tussen een Quartz en een springdrive groot genoeg vind. Er zijn in het verleden wel meer semi mechanische constructies geweest, hoewel volgens mij daar juist het regulatie gedeelte mechanisch was en dat is bij een spring drive juist net andersom.

Er komt geen einde aan deze slechte soap. Zojuist mijn Tudor Black Bay Black 79230n opgehaald bij Schaap Citroen na ruim 12 weken te hebben gewacht op een wijzerplaat wissel onder garantie ivm een fabrieksfout. Kom ik thuis, haal ik de nieuw geplaatste sticker eraf, is de achterdeksel gewoon beschadigd. Ik heb hem smetteloos ingeleverd en ga hier dan ook echt niet mee akkoord! Wat een ellende ding en wat een fiasco deze hele heisaā€¦

Voor inleveren:

Retour van service centrum:

11 likes

Dudeā€¦ Dat is euhhh kl#te.

1 like

't erge is nog wel dat er een stickertje overheen geplakt is als ā€œbeschermingā€ :roll_eyes::rofl:

3 likes

Kolere! Hebben ze een hark gebruikt?

1 like

Wat een incompetente lui daar joh! Wat een nachtmerrie! :angry:

1 like

Wow, wat balen! :open_mouth: Natuurlijk ga je hier niet mee akkoord!

:joy:

Maar serieus, hoe krijgen ze het voor elkaar? Heeft S&C dat ding gewoon afgegeven bij de goedkoopste juwelier die ze konden vinden of iets? :joy:

2 likes

Blokje gerryfleks eroverheen en dan gewoon dragenā€¦

Weer opsturen wordt het niet beter van.

4 likes

Nee, accepteren is geen optie, dit is onacceptabele schade. Die schade moet vergoed worden. Hetzij een nieuw achterdeksel, hetzij een nieuw horloge, hetzij geld terug voor het horloge.

1 like

Juist ā€¦ :sob: Maar ehhhā€¦ wijzerplaat nu wel netjes ? De achterkant zie je niet als je m draagtā€¦ maar toch ā€¦
Ik begrijp je frustratie ā€¦

2 likes

Het serienummer staat niet in het deksel, dus laat ze er maar mooi een nieuw deksel op draaien. :triumph:

5 likes

Nee maar de koper wel als je hem gaat flipperenā€¦

4 likes

Yep ā€¦ en de Tudor zit op de schopstoel als ik het zo aanvoel ā€¦

3 likes

Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Jammer want als het goed gaat zijn het schitterende horloges.

1 like

Ik kan er niet over uit zeg. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Het is ook niet alsof je voor dit deksel zoā€™n jaxa-prul ter hand neemt. Je moet echt met zoā€™n ding aan de slag, of met een balletje.

Bij geen van beide kan ik me in alle redelijkheid (en zelfs in onredelijkheid) een voorstelling maken van hoe je deze schade veroorzaakt.

2 likes

Ja en als je dan wel schade maakt gooi er dan een ander deksel op. Afdekken met een sticker is wel heel fout.

2 likes

Lijkt wel tweedehands deksel :thinking:

6 likes

:point_up_2:

:face_with_monocle: Kan wel zijn, maar je weet dat anderen het voor jou hebben beschadigd. Een beschadiging is al ellendig genoeg!

Absoluut onacceptabel. Dit moeten ze oplossen. Indien men dit niet doet, zou ik voor de winkel plaatsnemen (stoeltje meenemen :stuck_out_tongue_winking_eye:) en iedereen die naar binnengaat het horloge laten zien en het verhaal vertellen.

1 like

Het ding heeft zo lang gelegen wachtend op de plaat ā€¦ god knows wat ie allemaal meegemaakt heeft ā€¦

Benieuwd of ie nog een beetje op tijd loopt en waterdicht is ā€¦ of ben ik nu advocaat van de duvel ā€¦ :innocent:

2 likes