Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

…en ik maar denken dat ik horloges draag

1 like

… om je pols?

Jep. Als ik m draag heb ik m om mn pols.
Ik draag m om mn pols.

Is ook goed. Dragen en aan/om gaat goed samen. Waar overigens het onderscheid wordt gemaakt tussen iets om of aan doen, heeft volgens mij te maken heeft met de hoeveelheid bedekking van het lichaamsdeel waar het voor bedoeld is. Sokken aan. Sjaal om.

1 like

…en als ik geen horloge om mn pols heb om te dragen, voel ik me naakt…

Zo. Die kun je in je zak steken.

3 likes

Nieuwe deksel, en als extraatje wat krasloten als ze humor hebben.

17 likes

Haha :joy:

Alsof een man een blouse draagt. :roll_eyes: Naar welke disco’s ga jij Sander?

7 likes

Ik kan het zeker wel zeggen. Het lijkt me veilig om vast te stellen dat de sticker geplakt is na het toebrengen van de beschadiging. Edit niet ervoor. Als de sticker zelf beschadigd was dan had TS dit wel gezien. Hij lijkt me daarin erg precies.

Edit: grove onachtzaamheid kan ook natuurlijk.

Mee eens, maar dat het

was kun je niet zeggen. Je weet niet wanneer de beschadiging zijn ontstaan en wanneer de sticker er op geplakt is. De persoon die de sticker geplakt heeft heeft mischien het horloge gekregen in beschadigde staat, niet wetende dat die door zijn of haar voorganger zijn gemaakt na afgifte van het horloge.

Ok, het is niet onmogelijk. Ik ging er niet van uit dat het horloge door meerdere handen zou gaan bij een simpele reparatie. Daarnaast lijkt een nieuwe sticker op de achterdeksel ook niet standaard bij een reparatie, maar dat kan ik mishebben. De band heeft ook losgemoeten en die zat ook niet opnieuw in de folie geloof ik.

Tudor van mij kwam terug uit Genève met stickertje voor- en achterop.

1 like

Dat telt niet :yum: die kwam terug van Tudor en niet van S&C.

Edit: als ik ooit nog iets nieuw in de stickers koop dan gaan die er ter plekke af! Wijze les dit topic.

2 likes

:joy: :joy:

2 likes

:joy:

Vooruit. Ik snap dat het lastig is om de juiste prioriteiten te stellen.

Straks moet ik nog een disclaimer erbij zetten…

28 likes

Wel ingeleverd en opgehaald bij S&C :wink:

1 like

@RLC na al het meedenken hebben we vandaag wel recht om mee te kijken.
Ik zeg: Livestreamen met een Go-Pro :+1:

18 likes

:scream:

Sorry hoor (of eigenlijk niet) maar je kan ook overdrijven. Ik ga er geen poll aan wagen want ik kan je op een briefje meegeven dat de meerderheid hier zijn horloge gewoon op de band neerlegt zonder er iets tussen te doen. Tenzij je hem direct in de doos stopt maar dat is een ander verhaal.

Het is een gebruiksvoorwerp en dan komen er krasjes op. En als je je horloges niet durft te gebruiken uit angst voor krasjes … Ik hou me even in.

Het is natuurlijk een ander verhaal als een ander deze krasjes veroorzaakt. Daar zou ik ook goed ziek van zijn natuurlijk. Maar om er dan maar meteen van uit te gaan dat je een nieuw horloge moet krijgen?! Ik hoop dat er een nieuw achterdeksel inzit voor @RLC.

Succes vandaag!

1 like