Ja, het is vervelend. Nee, het is niet netjes. Ja, ze moeten hier een oplossing voor vinden.
Maar om hier nu je plezier in een mooi horloge door te laten vergallen? Om meteen te roepen dat er, door deze onvoorzichtigheid, misschien wel meer fout is gegaan? Om op hoge poten een nieuw horloge te gaan eisen? Doe eens ff normaal.
Wed maar dat RLC gewoon zijn geld terugwil. Hij is het horloge gewoon alweer beu en wil flipperen. Dit is een mooie gelegenheid om wat extra geld in het Rolexpotje te krijgen.
Dit is een heel leerzaam topic. Is het ook zo dat voor een nieuwe achterdeksel het horloge weer, net als bij de wijzerplaat, naar Dienen moet waar vervolgens het achterdeksel wordt uitgebouwd en opgestuurd naar Tudor? Dit alles om handel in onderdelen te voorkomen. Of zullen ze met een deksel coulanter zijn en die wel gewoon opsturen zodat @RLC, voor zover nog mogelijk, in de tussentijd gewoon kan genieten van zijn horloge.
Precies. Daarom ben ik ook blij met de krasjes op het deksel van mijn Petit Prince, die voor ongeveer 50% ākortingā ten opzichte van de nieuwprijs zorgden.
Trouwens meteen de reden dat je me niet snel bij de AD zal zien: ik weet dan dat ik die kras van ā¬2500 binnen de kortste keren zelf maak. Liever dat iemand anders die vast voor me aftiktā¦
Nieuw kopen en beschadiging accepteren is het slechtste van twee werelden.
Begrijpelijk. Maar als ze t nou netjes voor je oplossen (nieuw deksel), dan kan je toch weer verder met t leven?
Iets met een klein beetje relativerenā¦
Over 10 minuten is de winkel open.
Ik zou gelijk naar binnen stormen en die kutklok over de balie denderen,⦠zo hard schreeuwen dat de medewerkers hard beginnen te trillen en ze het eerste bakkie koffie over hun strak gestreken bloesje morsen.
Jaap wat is er toch aan de hand joh
Je geeft de mensen bij ten2two toch ook wel een beetje garantie/service enzo toch?
*(gelijk wat sluikreclame dus zie het positieve ervan in )