Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

:+1:t2::+1:t2::+1:t2: Heel goed inspecteren voor je de winkel verlaat!

?

3 likes

Hoe ik het zelf zou oplossen en hoe ik het eerlijk zou vinden, zit vaak een wezenlijk verschil tussen :wink:.

En als ik 4500 euro zou vragen voor een vernaggelde DJ, zou ik hem in een gouden Audi Q7 weer op komen ophalen en store credit samen met een fles Dom en een naakte blonde bimbo aanbieden.

16 likes

Jaap heeft een leren hesje van de Bandidos aan de kapstok hangen, sindsdien vreemd genoeg geen enkel garantiegeval meer gehad.

8 likes

:slight_smile: Top.
Goede naam komt te voet maar gaat te paard.
Altijd oplossen.

Kost minder op de lange duur. En werkt ook veel prettiger.

4 likes

Fantastisch. Komt allemaal dus helemaal goed (zoals ik verwachtte). Veel draagplezier ermee.

Er is alleen nog niet bevestigd of het een nieuw achterdeksel of geheel nieuw horloge betreft

Kan natuurlijk nog enigzins voor een domper zorgen… ik zie de koppen al voor me

1 like

Good for you! Excuses ook neem ik aan.

Nieuw horloge :sunglasses::+1:

5 likes

Vertel eens wat meer over het proces als je wilt. Had jij hen gemaild? Boos geworden? Wat was hun woordelijke reactie?

Ik had gisteravond een mail gestuurd naar de contact persoon van het service centrum waar ik uitvoerig contact mee heb gehad. Niet boos maar wel duidelijk. En kreeg zojuist een mail terug dat er een einde aan deze soap komt en ik een nieuw exemplaar kan verwachten volgende week. Ze hadden begrip voor de situatie en vonden het tijd voor een nieuw exemplaar.

18 likes

Excellent!

Hartstikke goed opgelost. Hopelijk hebben we je als HF-team goed begeleid :smile:

Kom maar eens thuis van het uitgaan 's nachts. Dan kun je je horloge zoeken achter je bed.

6 likes

Nieuwe Black Bay? Of bijbetalen en toch die Rolex ? :smirk:

Misschien heb ik mij niet duidelijk gemaakt.

Zelf thuis vind ik het een kleine moeite om mijn horloge zo neer te leggen dat er minder krassen op komen. En als het een keertje niet uit komt dan leg ik hem ook “gewoon” neer. No problemo, het is mijn eigen horloge. Krassen komen over verloop van tijd toch wel, ik probeer het alleen het proces een beetje te vertragen. En als dat twee stappen extra kost naar de horloge doos heb ik die twee extra stappen er wel voor over.

Maar nu ben ik winkelier (hypothetische hè). En ik heb een horloge wat ik nog kan en moet verkopen. Dan zou ik toch iets meer moeite doen om krassen hoe klein dan ook te voorkomen.

Nogmaals ik heb ooit eens een horloge gepast waar krassen op zaten, een factor 10 erger dan wat er op de achterkant van die Tudor zit. En dat werd bij de AD als nieuw verkocht voor de volle prijs.

2 likes

Top, gefeliciteerd Ralph. :+1:

image

mijn ervaringen zijn ook gewoon super met S&C, als je vriendelijk bent krijg je een goede korting en service is top!
In Utrecht althans.

2 likes

Topper! :+1:

Nice!
Laat de band meteen op maat maken :upside_down_face:

1 like