Dit lijkt op een simpele happy end. Ik vrees nog voor een plottwist. Be careful Ralph
Hopen dat het niet zo is!
Dit lijkt op een simpele happy end. Ik vrees nog voor een plottwist. Be careful Ralph
Hopen dat het niet zo is!
Want?
Underbelly feeling.
Fijn dat het is opgelost, en nu dragen dat ding!!!
En wanneer zet je hem in het blauwe gedeelte
Top Ralph. Prima oplossing
Dat doe ik dan liever zelfā¦. Scheelt weer krassen!
Top Ralph! Een mooi nieuw exemplaar waar je een band mee op kunt gaan bouwen, zonder de angst dat een beunhaas een schroevendraaier in het uurwerk heeft lopen porren. Netjes aangepakt van Schaap en Citroen. Het is waar ik hoopte voor je, maar desalniettemin hadden ze zich ook minder coulant kunnen opstellen en bijvoorbeeld een nieuw deksel voorstellen, waarmee alleen de zichtbare schade wordt opgelost.
Ik begin me trouwens af te vragen of de āhorlogemakerā wellicht niet beschikte over de juiste sleutel voor het deksel. De mensen van Schaap en Citroen, die het als prestigieuze zaak profileren, zullen zich ook wel achter de oren krabben over degene die ze de werkzaamheden hebben laten uitvoeren.
WTF⦠570 berichten in dit topic⦠wat een bedroevende ontknopingā¦
Maar on topic: blij voor je en goed dat S&C dit gewoon zoals het hoort keurig opgelost heeft.
Wie weet lezen ze hier mee (zou ik zeker doen als ik daar werkte)
Issie wel gelijk 20% minder waard!
Als ze alle meldingen voor āschaapā dagelijks willen doorlezen heb ik met ze te doenā¦
Zegt de wolf
echt. Gevalletje :
We kunnen nu alleen nog maar hopen dat ( sorry ) @rlc een nieuwe rode BB opgestuurd krijgt. Op rubber uiteraard.
Compleet nieuwe set in stickers. Nieuwe doos, nieuwe papieren. Alles nieuw. Kan niet wachten!
Gelukkig!!
Gefeliciteerd alvast!
Behalve ons de hele dag te bestoken met dezelfde plaatjes, kunnen die Minions van je dus ook nog goede e-mails sturen! Dikke prima!
Haha zeker waar
Damage control, die lezen mee.
Top man
Neem.
Een.
Rolex !