Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🄳

Dit lijkt op een simpele happy end. Ik vrees nog voor een plottwist. Be careful Ralph :wink:

Hopen dat het niet zo is!

5 likes

Want?

Underbelly feeling.

1 like

Fijn dat het is opgelost, en nu dragen dat ding!!!

En wanneer zet je hem in het blauwe gedeelte :wink:

1 like

Top Ralph. Prima oplossing :+1:

Dat doe ik dan liever zelf…:blush:. Scheelt weer krassen!

Top Ralph! Een mooi nieuw exemplaar waar je een band mee op kunt gaan bouwen, zonder de angst dat een beunhaas een schroevendraaier in het uurwerk heeft lopen porren. Netjes aangepakt van Schaap en Citroen. :+1: Het is waar ik hoopte voor je, maar desalniettemin hadden ze zich ook minder coulant kunnen opstellen en bijvoorbeeld een nieuw deksel voorstellen, waarmee alleen de zichtbare schade wordt opgelost.

Ik begin me trouwens af te vragen of de ā€˜horlogemaker’ wellicht niet beschikte over de juiste sleutel voor het deksel. :thinking: De mensen van Schaap en Citroen, die het als prestigieuze zaak profileren, zullen zich ook wel achter de oren krabben over degene die ze de werkzaamheden hebben laten uitvoeren.

WTF… 570 berichten in dit topic… wat een bedroevende ontknoping…

Maar on topic: blij voor je en goed dat S&C dit gewoon zoals het hoort keurig opgelost heeft.

3 likes

Wie weet lezen ze hier mee (zou ik zeker doen als ik daar werkte) :sunglasses:

3 likes

Issie wel gelijk 20% minder waard!

1 like

Als ze alle meldingen voor ā€œschaapā€ dagelijks willen doorlezen heb ik met ze te doen… :wink:

2 likes

Zegt de wolf :wolf:

7 likes

:angry: echt. Gevalletje :

image

image

We kunnen nu alleen nog maar hopen dat ( sorry ) @rlc een nieuwe rode BB opgestuurd krijgt. Op rubber uiteraard.

7 likes

Compleet nieuwe set in stickers. Nieuwe doos, nieuwe papieren. Alles nieuw. Kan niet wachten!
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

14 likes

Gelukkig!! :+1:t4::+1:t4:

Gefeliciteerd alvast!
Behalve ons de hele dag te bestoken met dezelfde plaatjes, kunnen die Minions van je dus ook nog goede e-mails sturen! Dikke prima!

19 likes

Haha zeker waar

1 like

Damage control, die lezen mee.

2 likes

Top man

Neem.
Een.
Rolex !