Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

600 (zegge ZESHONDERD) berichten in dit topic:

En dan eindigt het met deze enorme anticlimax?

Over tijdverspilling gesproken…

Nou, dan zit er maar één ding op:

7 likes

Pffff wat een never ending story blij voor je dat het eindelijk opgelost is.

ik denk dat @RLC ter bescherming een zweetbandje draagt over zijn horloges, zo iets moet het zijn, kan haast niet anders.

5 likes

Gefeliciteerd. Zeg maar dat ik die van jou voor 2K overneem in Grûn, en dan heel blij ben.

Dat had ik niet zien komen… Super… :+1: Geniet ervan.

Dus S+C van teringmeiers en oud vuil naar helden van de dag door middel van 1 mail.

5 likes

Zo snel kan het van “zero naar hero“ dus gaan. :smile:

2 likes

Ik denk dat zij de situatie perfect hebben ingeschat

3 likes

Plottwist: @RLC gaat zijn nieuw exemplaar halen en krijgt opnieuw zijn eerste Tudor met de oneffenheid op de wijzerplaat in zijn handen geduwd waarna de medewerker antwoordt “Uiteindelijk wil je toch een Rolex”
:joy::joy::joy:

16 likes

Ik schat zo in dat deze zomaar binnenkort in de stickers in het blauwe deel te bewonderen is :wink:

3 likes

Ik zou hetzelfde doen eigenlijk… na zo’n situatie bij je eerste(?) ervaring bij Tudor zou ik liever ook dat hoofdstuk sluiten.

Dit topic is nog niet ten einde mensen. Want de nieuwe moet nog komen. En aangezien TS inmiddels (?) de meest paranoïde horlogeliefhebber van het forum is door al deze toestanden, zal hij dat ding onder een vergrootglas gaan leggen waar de Hubble nog een puntje aan kan zuigen. En dan is het maar de vraag of hij niet weer een stofje, oneffenheidje, laspunt op de lug, weetikveel vindt. Ik voorzie dan ook dat dit topic uiteindelijk vanzelf wordt gesloten na het bereiken van de tienduizendste post.

Wel ben ik erg nieuwsgierig wáár RLC dat ding onder de microscoop gaat leggen. Thuis of bij Schaap & Citroen?

5 likes

Ik denk dat hij deze gaat bestellen: https://www.wired.com/story/new-microscope-shows-the-quantum-world-in-crazy-detail/

1 like

Dan moet jij je wel geweldig vrij gevoeld hebben toen je dit horloge weer ophaalde. :wink:

5 likes

Hoe werkt die negeer functie? Het is nu echt goed geweest

4 likes

Uiteindelijk wil iedereen toch een Fosh hebben: microbrand, exclusief, nauwelijks verkrijgbaar en toch goed betaalbaar.

4 likes

Je maakt een geintje hoop ik.

Wat heeft Tudor hier fout gedaan buiten een foutje op de wijzerplaat welke bij elke fabrikant jaha uitgezonderd Rolex kan voorkomen?

1 like

Haha!

Ik heb er mn beklag over gedaan en vervolgens doorgegaan met mn leven.

Ik draag het overigens nog steeds op vakanties en met uitgaan.

1 like

Mijn idee. Stel je koopt een nieuwe BMW, blijkt er een krasje op de spiegel te zitten. Je wilt een nieuwe spiegel erop laten zetten maar de auto komt terug met een kras op de achterklep. Je belt op en ze zeggen “lullig, u krijgt gewoon een gloednieuwe”. Ga je dan ook zeggen “ik hoef nooit meer een BMW”? Heeft iedereen ineens horlogeverdwazing of zo?

Waarom niet gewoon met zijn allen blij voor RLC?

6 likes

Ik snap het niet. Opgelost? Het begint net,… Ik ben heel benieuwd of het vervangend horloge de strenge toets doorstaat en wanneer de stickers er afgaan; ook of dit in het bijzijn van een notaris gebeurt.

@RLC: neem je een loupe mee?

2 likes