Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Denk thuis op het gemakkie
Biertje en borrelnootjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

iWC?

1 like

Kan je dit pakket even op je site zetten?

1 like

Net het hele topic gelezen, met alle voorgeschiedenis schieten woorden tekort:

3 likes

En wat gaan ze nu in godsnaam bij S&C doen met de eerste BB 58. Beetje polieren (of niet) en hupse in de vitrine. Natuurlijk met een dikke vette premium want het heeft reeds faam op het HF.

1 like

Hee, hier is iets aan de hand. Help me. TL, DR

:point_up_2:

Niets mis mee, volkomen begrijpelijk. :+1::+1::+1::+1:. Ik in ieder geval wel. Nergens een krasje te bekennen op mijn horloges, heb dag en nacht een horloge om! :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dan doet het eerste krasje wel veel pijn :sunglasses:

Draag al vanaf mijn 12de horloges (al 42 jaar dus). Voor mij geen krassen op mijn horloges, is een way of living geworden. Mocht er ooit een krasje op één van mijn (dierbare) horloges komen dan zal ik er zeker ziek van zijn!

4 likes

Ik moet het afkloppen. Behalve op de sluiting en de band verder nooit ongelukken gehad met de kast en glas.

2 likes

U bent ambtenaar ? :innocent:

2 likes

Nope geen ambtenaar, ook geen bruiksporen op mijn banden en sluitingen dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Goed dat het toch mooi opgelost is! :+1:

Veel plezier met de nieuwe BB!

Groeten,

Noel.

Alles steriel ?

3 likes

En dat bedoelde ik ook om voor het inleveren foto’s te maken vd smetteloze staat vh horloge.
Gelukkig had je dat samen met de medewerker goed bekeken en laten noteren.

Zo is het maar net, daarom draag ik zie niet blijven ze als nieuw :grinning:

1 like

Nee hoor gewoon net als iedereen alleen met een horloge bescherm tik. :+1:

Ik draag ze 24/7 en ze blijven nieuw :+1:, meeste horloges te zien op wat dragen we vandaag!

1 like

Bedankt heb hardop moeten lachen :joy:

Ik hoop oprecht dat TS dit keer een super strakke ontvangt en alles vergeet!

1 like

Ik zal deze 642 berichten kort samenvatten: Tudor met oneffenheid op de plaat, teruggestuurd (13 weken wachten, dat is lang). Toen krassen op deksel (dat is balen), mailtje gestuurd naar S & C: hup, een nieuwe. Iedereen blij. :sunglasses:

9 likes