Eindbazen horloge, het spel uitgespeeld. Hoe zie jij dat

Die zou ik ook wel willen. Prachtig! Maar ja, het zal er niet van komen.

:point_up:

Alsnog ben ik nu heel nieuwsgierig :sweat_smile:

2 likes

Wel heel voorzichtig gooien en niet aanzetten :wink:

Tja en wat betreft eindbaas 
uitgespeeld, moeilijk hoor .
Ben er voor mijzelf wel uit dat minder in aantal ook minder keuze stress is ,heb in mijn hoofd wel een einddoel maar dan moeten deze twee eruit .


Dan terug naar 1 Tudor en nog 1 goedkoop leuk horloge als beater .

8 likes

Het gaat om de weg er naartoe; niet de bestemming. #buddha

1 like

Zo eens dit. En hoe meer je ziet en leert, des te gaver de horloges worden!:watch:

Mijn absolute grail heb ik al tijden binnen en niks gaat deze overtreffen .
Ben wel verder gegaan met mooie horloges kopen

2 likes

Je zou in jouw twee uiteenzettingen zomaar eens hout snijden @Pablo1971
Ik kan me er in elk geval wel in vinden.
Interessant topic overigens

Haal hem ff op man. Gun jezelf een uurtje vrij en schiet even een paar mooie foto’s voor ons.
:hear_no_evil::see_no_evil::speak_no_evil: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo denk ik er ook over
 zorgvuldig kiezen dus.

2 likes

in het Eichi

ill see (1)-01

4 likes

Het enige horloge waar ik nog over na zou denken als laatste stap in de reis is deze
maar voor nu moet ik er te veel andere horloges voor laten gaan, daar ben ik nog niet klaar voor.

4 likes

Jij denkt aan de Pelagos 39 toch? Nou, dan nog een leuke Squale erbij en je bent klaar! :+1: :wink:

1 like

Maar Hans, wat wordt het nou? Voor iemand met zo weinig geduld in de aanschaf van horloges, laat je ons donderslang wachten :sweat_smile:

3 likes

Wel verdomd lekker setje dit✔

1 like

Toch weer een G-shock neem ik aan? Haha Hans, eindbazen horloges bestaan wel, maar spel uitgespeeld voor jou geloof ik niet in.

Voor mezelf ook niet trouwens. Waarvan ik een jaar geleden dacht dat ik het mĂłest hebben, staat het nu niet eens meer op de wishlist.

Zei er iemand eindbaas
?

20 likes

Een Gronefeld is er al vanaf 40k, dus als een day date haalbaar is zou een Gronefeld ook wel haalbaar moeten zijn.

2 likes

Lastig. Ik had een tijd dat ik niets meer met Quartz te maken wilde hebben. Veel mechanisch en steeds duurder werden ze. Maar niet altijd nieuw, maar wel steeds vaker nieuw. Soms denk ik, het gaat een keer mis met onderhoud, veel kosten. En dan zie je smart watches, bluetooth enz. Dan zie je opeens mooie Seiko astron’s enz. En de toch best gave G-Shock’s. Dus stromen ze langzaam in de collectie. De enige uitstroom zijn give away 's aan m’n zonen. Er is simpelweg teveel beweging in interesses om een heilige graal te hebben. Vaak is zoiets wel in beeld, maar de beweging blijft. Soms kun je met een kleine aankoop weer heel blij worden met je collectie! Soms denk ik, verkoop alles en buy the graal. Maar ik ken mezelf. Het is een tijdelijke bevrediging. Ik wil steeds verbazing om m’n pols.

3 likes

Ik verbaas me wel eens graag over een horloge (zoals enkele in de posts hierboven) maar voor mezelf wil ik gewoon een mooi horloge, dat ik tof vind qua stijl, leuk qua historie (ook niet meer), goed van maat en dat bij me past. Ook niet (heel) erg duur, ik wil niet bang zijn voor verlies, schade etc. Lijkt makkelijk qua wensenlijstje, maar valt soms tegen. Er is altijd wel vlug een ‘maar’. Eindbazenhorloge voor mij zou het horloge zijn waar ik geen maar meer kan verzinnen. M’n Diver 65 tikt momenteel redelijk wat af maar kan beter.

Overigens kan ik wel genieten van mensen die voluit willen gaan in hun hobby, of dat nu horloges zijn of bv een hifi installatie. Maar het is niets voor mij, je moet geen Grote Ellendige Dingen hebben meegemaakt in het leven om met meer diepgang te genieten van de niet-materiële zaken in het leven: gezin, huisdier, rust en natuur. Horloges zijn ook leuk, maar maar ik kan ze wel erg relativeren.

8 likes

Mijn eindbazenhorloge heb ik al sinds 2008 in mijn bezit. Een destijds nieuwe Submariner 14060M.
In de jaren die volgden heb ik andere horloges ernaast gehad. Van Seiko tot meerdere Rolexen. Maar dit blijft voor mij mijn eindbazenhorloge.

12 likes