Eindbazen horloge, het spel uitgespeeld. Hoe zie jij dat

En zo is het :upside_down_face:

1 like

@anon53002072EV

Waar blijft het eindbazen NA topic? :wink:

2 likes

Ja ja…
Schilderen enzo.
Moet nog een verkocht horloge wegbrengen .
Daarna NA topic…

Deze maand nog

4 likes

Ben benieuwd :smiley:

1 like

Als ik dit topic tien jaar terug zou lezen, zou ik dit geantwoord hebben (foto). Dit was namelijk mijn ultieme grail en heb er drie eerdere horloges, waarvan 2 quartz, aan moeten verslijten om uiteindelijk bij deze uit te komen.

Hoewel er veel moois is, zit ik toch in de ā€˜luxe’ positie dat de 2.000-4.000 euro range mij het meeste aantrekt. Daardoor is de reis naar mijn ultieme wens toe niet zo spannend of uitdagend geweest omdat ik deze namelijk al heb bereikt :slight_smile: (Longines HydroConquest). En over een paar jaar ga ik weer voor iets anders, misschien/waarschijnlijk de nieuwe generatie HC.

4 likes

Het einde van het spel is weer een stukje dichterbij gekomen na vandaag :grin:

14 likes

Gefeliciteerd Julian :+1:t2:

1 like

Tof! Gaat mooi samen met de spb denk ik zo!

1 like

:partying_face:

1 like

Is/was voor mij ook altijd.
Uiteraard HF getrouw paar behoorlijke uitschieters gehad maar gemiddeld genomen vind ik de markt rond de 2.5k de mooiste.

1 like

Een eindbazen-horloge heb ik niet, en ik denk eerlijk gezegd dat ik het ook niet wil.

Zelfde hier. Er is veel moois in het hogere segment maar ik merk dat ik die dingen veel minder draag of zou dragen.

Ik ben door omstandigheden wat minder actief geweest op het forum het voorbije half jaar of zo, en ik ben onderweg ergens tot de conclusie gekomen dat dit horloge voor mij deze is:

Gaandeweg is gebleken dat ik 90% van de tijd dit horloge draag, en 10% van de tijd mezelf dwing om iets anders te dragen zodat het niet aanvoelt alsof ik ze beter zou wegdoen. Ik vind het best leuk van de keuze te hebben, maar eigenlijk is de keuze gewoon de blauwe BB58.

@anon53002072EV - ik had bij jou altijd het gevoel dat het die Breitling Skyracer was, voor mij is dat eigenlijk jouw eindbazen-horloge.

5 likes

Die ken ik :joy:

Ik ben nu wel benieuwd naar dat eindbazenhorloge van je. Ik zou zelf echt niet weten welke dat voor mij is. Het gaat mij eigenlijk meer om het spel dan om de knikkers. Zie geregeld een nieuw model dat ik wel zou willen hebben en kan zo maar iets weg doen, dat ik een jaar geleden het einde vond. De reis is dus nooit klaar. En gelukkig maar……

Snap je zeker!

Ergens klopt dat ook.
Dat horloge vertelt heel erg wie ik ben.
Maar! Heb naast het doordouwen ook nog een nette kant die ik geregeld naar buiten breng.
De skyracer past dan niet.
Dus de werkelijke eindbaas moet dat doordouwen plus de nette kant kunnen laten zien…

Snap ik! Zelfs in mijn nette momenten ben ik redelijk wars van horlogeconventies, al zou de Skyracer het ook misschien iets te ver drijven. De BB58 draag ik zonder verpinken met eender welke outfit, maar het is zeker niet volgens de regels van de kunst.

1 like

Ben benieuwd. :smiley:

1 like

Ik ook. Zodra ik dood ben. Tot die tijd zal er heus iets uitkomen dat ik weer wil hebben.

1 like

Wil hebben ja, daadwerkelijk kopen acht ik de kans nihil .

Niks meer kopen?
Nee joh, wat ik tot heden de snoepjes noemde zal de categorie worden waarin in altijd wel iets blijf kopen en schuiven. Voor de leuk.

Precies. Maar dat maakt toch het spel dan toch niet uitgespeeld?

Ik weet niet. Bedrijven staan niet stil. Smaak evolueert. Zolang je geen onrust voelt bij wat je hebt in je collectie lijkt me er niets mis mee als er af en toe een vertrekt of bijkomt.

3 likes

BaM

OK OK…
Ik zit te emmeren, niet van mij…is niet mijn eindbaas.

Laatste week van deze maand mag ik hem officieel ophalen, nog even geduld aub…

7 likes